امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات : 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تمرینات مفید بدون وزنه
#1
[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/color]آویزان- زانو بلند:

میله بارفیکس را با دستها بعرض شانه بگیرید که پاها، که کمی خم هستند، آویزان باشند. مهم:پاها را بالا ببرید طوری که باسن پائین باشد،پاها ها را تا سینه بالا بیاورید و در صورت امکان از جهش صرف نظر کنید. پاها را آهسته پائین بیاورید و ابتدا به راست، سپس به چپ بچرخید. نیرو از طرف پشت میاید.برگشت به حالت استارت.

.jpg   mh0julmgnp9urbj8p661.jpg (اندازه: 6.33 KB / تعداد دفعات دریافت: 27)
[color=#FF0000]باسن بالا:
[size=large]

به پشت خوابیده ،کف پاها روی زمین ،دست ها کشیده کنار بدن.کف دست ها روی زمین. عضلات باسن منقبض و آهسته از زمین بلند کنید تا شانه ها تنه تا زانو ها در یک راستا قرار گیرند. حالت را یک تا دو ثانیه نگهدارید، سپس به حالت اولیه برگردید.

.jpg   b6u4eaghmmmstiwlbi.jpg (اندازه: 6.32 KB / تعداد دفعات دریافت: 27)
توپ سوئیسی شنا

.jpg   oihomgmvaxi0gpkkuv.jpg (اندازه: 7.62 KB / تعداد دفعات دریافت: 27)
ران صلیبی – زانو زده
.jpg   kzbl91wl2ldmjdjlfm.jpg (اندازه: 10.83 KB / تعداد دفعات دریافت: 6)
حرکات شکم با 2 کش: [size=large]

کش پائینی را به یک میله کوتاه و کش دیگر را به یک گیره سه سر اتصال دهید،بین دوتا کش ها به پشت بخوابید، میله را با پا و کش سه سر را با دستان بگیرید و هر دو را بکشید.زانو ها خم شده بطرف بالا،آخر کش را روی سینه نگهدارید.آهسته باسن را پائین بیاورید.ران ها را بطرف سینه بکشید در همین حالت بالاتنه را بوسیله انقباض عضلات شکم بالا میکشید.

.jpg   n581z5tmx25ttsrima7y.jpg (اندازه: 6.62 KB / تعداد دفعات دریافت: 27)
توپ سوئیسی نرمش شکم ( حرفه ای): [size=large]

سر، شانه و پشت، روی توپ، پاها روی زمین ،مطمئن باشید که محکم روی توپ قرار گرفته اید،شکم را بداخل بکشید،در حینی که شکم را منقبض میکنید و آهسته از روی توپ بلند میشوید،زانوی چپ را به طرف سینه بکشید.سپس همزمان بالاتنه و ران را پائین بیاورید.تمرین را با طرف دیگر شروع کنید.

.jpg   wu1w3zh56vx7npbgub.jpg (اندازه: 8.28 KB / تعداد دفعات دریافت: 27)
هل دادن باسن[size=large]

.jpg   n6qh7nlh4uu346f44kh.jpg (اندازه: 5.58 KB / تعداد دفعات دریافت: 25)
پاندول بالا تنه:[size=large]

بر روی یک فرش و یا یک تشک زانو زده ،مفصل زانوزاویه90 د رجه میسازد. دست ها از طرفین شل و افتاده.پشت کاملاً صاف سر و بالا تنه در یک راستا. با بالا تنه، صاف، برای چند سانتیمتر به عقب میروید.این حالت را دو تا سه ثانیه نگهدارید . بعد از آن برگشت. "از فشار دادن باسن به جلو خودداری نمائید

.jpg   fi2odyl0ygqc2jgpzjx.jpg (اندازه: 5.56 KB / تعداد دفعات دریافت: 25)
پاها را روی هم انداختن[size=large]

.jpg   tecbyvu5a9s6mnm48ag.jpg (اندازه: 6.92 KB / تعداد دفعات دریافت: 25)




همیشه سختترین نمایش به بهترین بازیگر تعلق داره شاکی سختیهای دنیا نباش شاید تو بهترین بازیگر خدایی....!!!!!!!!!love28                                                        
                                         
 تشکر شده توسط : najva , min00 , adf4x4
  


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تمرینات پاها و ران: Prime 6 8,929 2014/08/01, 10:49 AM
آخرین ارسال: بهرنگ
  تمرینات سر و گردن (رفع درد ، آرتروز و....) Prime 9 4,605 2014/01/28, 04:49 PM
آخرین ارسال: نازلی
  تمرینات مچ وانگشتان دست shokolat 3 3,396 2013/12/15, 12:22 AM
آخرین ارسال: شهرزاد
  تمرینات تناسب اندام shokolat 4 5,092 2013/06/30, 04:10 PM
آخرین ارسال: shokolat
  چندتا تمرین ساده و مفید warrior 12 7,154 2013/06/02, 02:03 PM
آخرین ارسال: ghaside
  تمرینات هوازی و تمرینات استقامتی shokolat 2 6,449 2012/07/10, 09:59 PM
آخرین ارسال: مهدی نصیری
  تمرینات قدرتی با باند كشی shokolat 3 6,708 2011/11/26, 03:26 PM
آخرین ارسال: shokolat
  تمرینات پنجه پا: Prime 6 6,563 2011/10/08, 01:16 PM
آخرین ارسال: fireboud
  تمرینات بازتوانی دست و مچ fireboud 4 4,728 2011/09/03, 06:09 PM
آخرین ارسال: zzeinali
  تمرینات بازو و آرنج Prime 0 2,909 2011/09/02, 08:53 AM
آخرین ارسال: Prime



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان