امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات : 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عوارضی که با تزریق دگزامتازون پیش آمده
#1

سلام دوستان عزیز. چرا بعد از زدن یک آمپول دگزامتازون به شدت سکسکه میکنم آیا تابحال کسی با زدنش این عوارضو تجربه کرده آیا درمان خاصی براش هست که نشه بعد از زدن دگزا سکسکه کرد ؟
به راهنماییتون شدید نیاز دارم باورکنیدهربار بعده تزریقش باید عذاب شدیدی رو تحمل کنم.. .
#2
دوست عزیز من چند بار دگزا زدم
البته من سر خود زدم confused
ولی سکسکه نداشتمconfused2
عوارضی که برای من داشت این بود که تا دو سه روز دمای بدنم خیلی بالا می رفت و حالت تب داشتم و خیلی بی حال می شدم و البته تا مدت ها بدنم ورم می کرد...ولی سکسکه نه
#3
من الان با این سینکتین ها اینطوری شدم.
وقتی تنها شدی تنها تر از تمام غریبان روزگار
از قیل و قال حادثه باری دلت گرفت
بر خویش تکیه کن برعرش
#4
بعضی از عوارض دگزامتازون :

درد – التهاب و آبسه در محل تزریق – تهوع – سرگیجه – گرگرفتگی – سکسکه – کهیر – افزایش تعریق – تشنج – بی قراری – لرزش – افزایش قند خون- شوک – درد عضله – پوکی استخوان – زخم معده – خونریزی گوارشی و ....

لطفا با دکترتون مشورت کنید برای ادامه دادن تزریق

منبع
مث حس ی عشق تازه بودی
مث افسانه بی اندازه بودی ...
 تشکر شده توسط : N00shin , yummy , بی تـــا , parastoo joon , kaveh_plus , مریم 1361
#5
ميگن سكسكه يعنی داری روده گشاد میكنی و ميخوای چاق بشی كورتن هم باعث افزايش وزن ميشه ديگه
من از معبود یکتایم فقط یک چیز میخواهم
نگیرد هرگز از قلبم امید استجابت را...
#6
مرسی آقاحمید من اصلا نمیدونستم سکسه هم جزو عارضه این داروهستشagreement2
[ثبت احوال در شناسنامه ام همه چیز را ثبت کرده است جز احوالم را .. !![
 تشکر شده توسط : leili-asmaneh
#7
سلام،
من هم بعد از تزریق دگزا سک سکه شدید داشتم، و الان که دارم این مطلب را می نویسم روز دومی هست که سک سکه دارم، به محض اینکه غذایی می خورم شروع می شه و ممکنه یکی دو ساعت هم طول بکشه، 3 ماه پیش هم این مشکل را بعد از تزریق دگزا داشتم ولی اون موقع متوجه نشدم از عوارض این دارو هست ولی الان دیگه مطمئن شدم. دوستان اگه راه حلی دارند حتما بگن چون دیگه رسما دارم دیوانه می شم!!!sad2
#8
هر دارويي يه عوارضي داره با دكترت مشورت كن از همه ما بهتره
انسان هرگز حتي به مرگ هم تسليم نمي شود مگر زماني كه اراده اش ضعيف باشد(((اندوخته اي با ارزش تر از تندرستي نميشناسم)))
#9
سلام

تقریبا تازگی عضو سایت شدم و مطالب و موضوعات خوبی داره فقط دنبال اینم که جواب سوالهام در مورد تغذیه، عوراض داروهام، و حالات بدنم بگیرم و اینکه پزشکی یا متخصصی که بتونه جوابگو باشه نیست در این انجمن؟
تراخدا هرکی میتونه کمک کنه و جوابگو باشه که متخصص باشه؟
درضمن مدتی است یعنی همش چندروز با اینکه دگزا میزنم ولی از یکطرفغ داغی و لرز بدن بخاطر دارو اذیت میشم چکار، از یکطرف التهاب دارو اذیت میکنه و تازه با اینکه میزنم بدنم ناراحت شده ماهچیه های بالای دو تا پام گرفته، و پاهام مور مور شده و سنگین و حتی تعادل و راه رفتنم گاهی خوب نیست و زود خسته میشم و حتی دلم و پاهام ورم کرده و از طرف چپ بدنم سرشده... خوب یعنی واسه چی وقتی داروهم مصرف میکنی باز اذیت میشی؟ یعنی چکار میشه کرد غیر از فعالیت، ارامش حفظ کردن و کنار اومدن با بیماری و کمک کردن خود به خودت از هرراهی که ممکن؟.... بخوام بگم خیلی و تراخدا کسی جوابمو بده اگه میتونه؟

درضمن این درسته که از طریق رژیم درمانی ، یوگا میشه بهبود پیدا کرد؟
دیگه اینکه چکار میشه کرد از داغی بدن، لرزگرفتگی بدن، تاری چشم یعنی حساس بودن به نور هنگام مصرف دارو خلاص شد؟ و همینطور التهاب دارو؟

ممنون

ارزوی سلامتی و بهبودی کامل واسه همه؟love51
 تشکر شده توسط : پویش , شهرزاد , zenith , Ghost , Hasty
#10
سلام
دوست عزیز شما میتونی سرچ کنی یا وقت بذار و همه ی تاپیکها رو حداقل یه اسمشون یه نگاهی بنداز.مطمئن باش جواب خیلی از سوالاتو پیدا میکنی

دکترهم مسلما تو سایت عضو هست اما فکر نکنم بیکار باشه و وقت کنه جواب من و شما رو بدهconfused2
عدم تعادل،مورمو،بد راه رفتن و ..و تب و لرز بعد از تزریق در بیماران ام اس یه مسئله ی کاملا عادیه

اگه علادم خاصی مثل بیخسی بدن رو بیش از 48 ساعت داشتین،؛ برین دکتر. یا بهتون دگزا میده یا کورتن.وبا اونا رفع میشه.

خب هر کسی بیماریش یه جوریه.من7 ساله بیمارم.خیلی دارو استفاده میکنم،استخر و فیزیوتراپیمو دارم اما باز حالم جالب نیست اما فلان دوستم ده ساله بیماره داروی کمتری استفاده میکنه و نه فیزیوتراپی و نه استخری اما انقدر سرپاست که کسی نمیفهمه بیماره.
اصلا به داغی بدنم توجه نکردم و هیچی راجع بهش نمیدونم
بهتره آرامش خودتو حفظ کنی.ورزش کن،برو فیزیوتراپی برای راه رفتنت،شنا هم برای ما خیلی خوبه.
سعی کن زیاد غذاهای با طبع سرد نخوری.
راجع به همه ی اینا تو سایت نوشته.وقت بذار در انجمن ها بگرد
ام اس شاید مسیر را برایمان ناهموار کند، اما مانع حرکتمان نخواهد شد
[تصویر:  1927b880db2a9f321.jpg]

 تشکر شده توسط : mysis , neda.n
  


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تاخیر در زمان تزریق nahid 56 19,528 2019/04/08, 04:47 PM
آخرین ارسال: الی کوچولو
  اثربخشی و عوارض تزریق سینومر vahid.sh 44 17,528 2019/01/01, 01:05 PM
آخرین ارسال: mahbub
Lightbulb عوارض تزریق - تب و لرز، درد Narges 75 39,278 2017/10/03, 06:05 PM
آخرین ارسال: yas8866
  تزریق nahid 135 70,572 2017/08/10, 11:53 PM
آخرین ارسال: yas8866
  زمان خوردن قرص مسکن در روز تزریق nahid 97 55,380 2017/07/20, 09:07 AM
آخرین ارسال: آنا
Rainbow مصرف چای مرزه بعنوان مسکن درد بعد از تزریق سینووکس sharmin 11 7,032 2015/12/06, 12:17 AM
آخرین ارسال: seebche
  آزمایش خون بعد از تزریق nahid 12 4,650 2015/08/19, 11:31 PM
آخرین ارسال: web1001
  روزهای تزریق داروهای ربیف و رسیژن hamid 34 16,181 2015/07/19, 09:47 PM
آخرین ارسال: 1361hr87
  هواگیری سرنگ تزریق i_sh 8 9,049 2014/11/22, 12:54 AM
آخرین ارسال: سمیرا67
  نظر پزشک شما برای قطع تزریق در صورتی که چند سال حمله نداشته باشید afsaneh 47 22,643 2014/04/04, 09:29 AM
آخرین ارسال: موناامیدوار



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

علت بوجود آمدن بیماری ام اس چیست