• 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 13
  • بعدی 
امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امیتازات : 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پرسش و پاسخ مرتبط با يوگا
#1
با سلام
دوستان عزيز لطفا براي وجود نظم در تاپيك هاي آموزشي مربوط به يوگا تمام سوالات خود درباره ورزش يوگا را در اين تاپيك مطرح نماييد تا به آن پاسخ داده شود . به هيچ وجه در تاپيك هاي آموزشي سوال نفرماييد
با تشكر
مث حس ی عشق تازه بودی
مث افسانه بی اندازه بودی ...
#2
یاسی جون

چند تا گهواره برا خستگی موثره؟
سر گیجه به آدم دست میده که تند بره و بیاد :o
وقتی نیستی،همه نیستن
نه که نیستن،هستن
مثل تو نیستن
 تشکر شده توسط : maryamgoli
#3
سلام عزيزم

براي رفع خستگي بستگي داره به خودت
شايد با دو حركت اين خستگي رفع شه شايد هم با ده بار
نه عزيز سرگيجه نداره
چون درحالت نشسته هست و سر گيجه رو ايجاد نميكنه
ولي خب هر چيزي زياده رويش موجب سر گيجه خواهد شد

زياد خستگي داري ؟

راز زندگی آرام اینست امروز را در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار baybay
 تشکر شده توسط : maryamgoli
#4
مرسی یاسی جون از توضیحت
نه بابا
من و خستگی Smile Smile Smile
وقتی نیستی،همه نیستن
نه که نیستن،هستن
مثل تو نیستن
 تشکر شده توسط : maryamgoli
#5
یاسی این حرکت گهواره واقعا عالیه ....
فقط یه کم حفظ تعادل میخواد که اونم ظاهرا برای تمام حرکات یوگا حفظ تعادل لازمه
... وقتی تبر به جنگل آمد ، درختان فریاد زدند و گفتند :نگاه کنید دسته اش از جنس ماست !!. ... 1213.2

 تشکر شده توسط : maryamgoli
#6
یاسی جون این حرکت آخری هم عالیه ولی پاشنه پاهام خیلی تیر میکشه هااااااااااا
... وقتی تبر به جنگل آمد ، درختان فریاد زدند و گفتند :نگاه کنید دسته اش از جنس ماست !!. ... 1213.2

 تشکر شده توسط : maryamgoli
#7
سلام سينا جان
تو چطور اين حركنت رو مگه انجام دادي ؟

بايد كاملا كف پاهات رو زمين باشند مثل كف دستانت و زياد به خودت فشار نيار

خب باشه ؟

تير كشين كف پات براي اينه كه زياد به پاهات فشاراوردي اولش كم اين حركت رو انجام بده مثلا 1 دقيقه بعد به مرور زمان
3 دقيقه بايست خيلي حركت خوبيه براي زانوها و كمر خيلي عاليه� 8)

راز زندگی آرام اینست امروز را در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار baybay
 تشکر شده توسط : maryamgoli
#8
مشکل اینه که از بس ورزش نکردیم اصلا کمر خم نمیشه ... یعنی کف پاهام و صاف میزارم زمین فقط نوک دستام میرسه به زمین ... خیلی باید ورزش و نرمش کنیم تا این کمرمون یه کم خم شه
... وقتی تبر به جنگل آمد ، درختان فریاد زدند و گفتند :نگاه کنید دسته اش از جنس ماست !!. ... 1213.2

 تشکر شده توسط : maryamgoli
#9
بله اين روشي كه ميگي يكي ديگه است

اون روشيه كه بايد زانوها صاف باشند بعد نوك انگشتان به زمين برسه ولي اين يه روشه ديگه است
اين بايد پاها رو كاملا از هم باز كني
جوري كه راحت كف دستها به زمين برخورد كنه بدون هيچ فشاري يعني پاها رو كاملا از هم باز كن كه به زانوها و كمر فشارنياد نميدونم متوجه ميشي منظورم چيه يا نه� :Smile

راز زندگی آرام اینست امروز را در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار baybay
#10
فكر كنم منظور ياسي اينه كه پاها 2 برابر عرض شونه باز بشه كه بدون هيچ فشاري به كمر و پا كف دست بخوره به زمين درسته ؟
مث حس ی عشق تازه بودی
مث افسانه بی اندازه بودی ...
  
  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 13
  • بعدی 




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان