امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات : 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تغییر دارو
#11
دکتر به من گفته که ظاهرا سینوکس روی من تاثیری نداره و باید دوز بالاتری بگیرم.
اما پیش دکتر دیگه ای رفتم و گفت هنوز 6 ماه مصرف نکردی که معلوم بشه موثر هست یا نه (5 ماهه که دارم سینوکس مصرف میکنم)
بالاخره چیکار کنم؟
آیا ام آر آی این موضوع رو تائید میکنه؟
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
#12
(2011/11/24, 02:59 PM)SSA نوشته است: دکتر به من گفته که ظاهرا سینوکس روی من تاثیری نداره و باید دوز بالاتری بگیرم.
اما پیش دکتر دیگه ای رفتم و گفت هنوز 6 ماه مصرف نکردی که معلوم بشه موثر هست یا نه (5 ماهه که دارم سینوکس مصرف میکنم)
بالاخره چیکار کنم؟
آیا ام آر آی این موضوع رو تائید میکنه؟

شما چرا دو تا دکتر داری؟
هیچ وقت نمیشه با دو تا دکتر کار کرد.
پرونده ی پزشکی و نظر پزشک می تونه تو تغییر دارو موثر باشه.

بین این 5 ماه MRI گرفتی؟ (قبل و بعدش)
اگه تلخم مثل گریه اگه تنهام اگه تاریک
اگه از ترانه دورم اگه با مرثیه نزدیک
اگه ناباور چشمام تو تماشای تو مونده
اگه اون نگاه اول منو پای تو نشونده:
How wonderful life is while you're in the world
 تشکر شده توسط : SSA
#13
من قرص آزارام و گاباپنتین و نورتیپتیلین و d3 و فولیک اسید و مولتی ویتامین استفاده میکردم حدودا 7 ماه, بعد از آزمایش خونی که دادم متوجه شدم گبولهای سفیدم کم شده و رنج d3 هم بالا رفته , دکتر هم گفت که آزارام و گاباپنتین و نورتیپتیلین و d3 رو قطع کنم و ملاتونین و سیتالوپرام رو شروع کنم به همراه همون فولیک اسید و مولتی ویتامین
متاسفانه بعد از عوض شدن داروها شبها دچار بی خوابی میشم
کسی میدونه دلیلش چی میتونه باشه یا از کدوم قرص هستش؟
ممنون میشم جوابو رو بدینHuhicon_question
 تشکر شده توسط : نازلی
#14
(2011/12/14, 05:46 PM)محبوبه نوشته است: من قرص آزارام و گاباپنتین و نورتیپتیلین و d3 و فولیک اسید و مولتی ویتامین استفاده میکردم حدودا 7 ماه, بعد از آزمایش خونی که دادم متوجه شدم گبولهای سفیدم کم شده و رنج d3 هم بالا رفته , دکتر هم گفت که آزارام و گاباپنتین و نورتیپتیلین و d3 رو قطع کنم و ملاتونین و سیتالوپرام رو شروع کنم به همراه همون فولیک اسید و مولتی ویتامین
متاسفانه بعد از عوض شدن داروها شبها دچار بی خوابی میشم
کسی میدونه دلیلش چی میتونه باشه یا از کدوم قرص هستش؟
ممنون میشم جوابو رو بدینHuhicon_question

سلام.
قرص نورتیپتیلین که شما قبلا می خوردید بی خوابی داره.

همین طور قرص سیتالوپرام (سلکزا) که میل میکنید هم مقداری (برای 15%) بیخوابی میاره
البته باید از مشکل بیخوابی به دکترتون گفته باشید چون این قرص
ملاتونین که براتون نوشته اصلا برای درمان بیخوابیه. و ضد بیخوابیه!

در هر صورت اگر با دارو هاتون مشکل دارید با دکتر تون مشورت کنید.

من به همه توصیه میکنم از دکتر تون دلیل و تاثیر دارو هایی که براتون می نویسند رو بگن اونا برای همین اونجان و تا این اطلاعات رو نگرفتید از مطب بیرون نرید.
اگه تلخم مثل گریه اگه تنهام اگه تاریک
اگه از ترانه دورم اگه با مرثیه نزدیک
اگه ناباور چشمام تو تماشای تو مونده
اگه اون نگاه اول منو پای تو نشونده:
How wonderful life is while you're in the world
 تشکر شده توسط : نازلی , zenith , محبوبه , nahid
#15
دوست عزیزم محبوبه جان سلامlove28icon_question

هر کدام از داروها عوارض مخصوص به خودشون را دارند اگر بعد از عوض کردن داروها بی خواب شدید احتمالا هنوز بدنتان به داروها عادت نکرده البته بهترین کار این است که به دکتر خودتان مراجعه کنید شاید داروی جدیدی اضافه کند یا یکی را حذف کند

آرزوی سلامتی شما را دارم love28icon_questionlove28icon_questionicon_questionicon_questionicon_questionicon_question
 تشکر شده توسط : محبوبه , غزل
#16
بچها من حدود6 سال تزریق میکنم واز بتا خسته شدم از1روز درمیونش وحتی از این که هنوووووز باید مسکن بخورمangry2بابا از کلیم چی میمونهsad2بنظرتون دکتر با پیشنهاد مریض امکان داره داروشو عوض کنه؟icon_cry
[ثبت احوال در شناسنامه ام همه چیز را ثبت کرده است جز احوالم را .. !![
#17
(2011/12/14, 06:37 PM)فرناز نوشته است: بچها من حدود6 سال تزریق میکنم واز بتا خسته شدم از1روز درمیونش وحتی از این که هنوووووز باید مسکن بخورمangry2بابا از کلیم چی میمونهsad2بنظرتون دکتر با پیشنهاد مریض امکان داره داروشو عوض کنه؟icon_cry

دکتر من که این کار رو می کنه .
البته یک مسئله ای هست اونم این که با تغییر دارو ممکنه عوارض بعد از تزریق بیشتر بشه در شما بعید نیست هم که کلن دیه عوارض نداشته باشید.

به دکتر تون بگید یکمی خسته شدید از یک روز در میون تزریق ولی احتمالا بهتون داروی هفته ای می دن.
هر طور بازم راحتید love28
Free chees is found on the mousetrap
To catch anything you want you must pay it's worth
#18
(2011/12/14, 06:15 PM)Prime نوشته است: سلام.
قرص نورتیپتیلین که شما قبلا می خوردید بی خوابی داره.

همین طور قرص سیتالوپرام (سلکزا) که میل میکنید هم مقداری (برای 15%) بیخوابی میاره
البته باید از مشکل بیخوابی به دکترتون گفته باشید چون این قرص
ملاتونین که براتون نوشته اصلا برای درمان بیخوابیه. و ضد بیخوابیه!

در هر صورت اگر با دارو هاتون مشکل دارید با دکتر تون مشورت کنید.

من به همه توصیه میکنم از دکتر تون دلیل و تاثیر دارو هایی که براتون می نویسند رو بگن اونا برای همین اونجان و تا این اطلاعات رو نگرفتید از مطب بیرون نرید.

شرمنده من تازه عضو شئم و دقیقا بلد نیستم باید چیکار کنم واسه همین این مشکل به وجود اومدConfusedConfusedConfusedConfusedConfused
ممنون از جوابتونlove51
(2011/12/14, 06:19 PM)نازلی نوشته است: دوست عزیزم محبوبه جان سلامlove28icon_question

هر کدام از داروها عوارض مخصوص به خودشون را دارند اگر بعد از عوض کردن داروها بی خواب شدید احتمالا هنوز بدنتان به داروها عادت نکرده البته بهترین کار این است که به دکتر خودتان مراجعه کنید شاید داروی جدیدی اضافه کند یا یکی را حذف کند

آرزوی سلامتی شما را دارم love28icon_questionlove28icon_questionicon_questionicon_questionicon_questionicon_question

سلام دوست عزیز ممنون که توجه کردی به سوالم و جوابم و دادی
منم آرزوی سلامتی شما و کلا هر چی بیمار تو دنیا هست و دارمlove51love51love51love51love51love51
#19
سلام به همه ي دوستاي عزيز و دوست داشتني
دوستان امروز كه براي گرفتن داروم يعني بتافرون رفتم داروخانه گفتن كه نوع آلماني اش رو ندارن و فقط ارژانتيني و سوييسي دارن
ارژانتيني كه كلا خوب نيست ولي خب به ناچار نوع سوييسي يعني اكستاويا رو گرفتم
ميخواستم بدونم به نظر شما اين تعويض دارو ايرادي نداره؟confused2
دكترم هم در دسترس نبودن كه از ايشون سوال كنم
به بتافرون عادت كرده بودم و خيلي خوبه يعني الان دوباره اكستاويا بزنم چند بار اول تب و لرز داره؟و طول ميكشه تا بدنم عادت كنه؟sad2
عظمت واقعی در آن نیست كه هرگز زمین نخوریم ؛ بلكه در آن است كه هر بار سقوط كردیم، دوباره برخیزیم icon_question
#20
اکستاویا دقیقا همون بتافرون هست با همون فورمولاسیون
نگران نباشید تفاوتی ندارن با هم
gone out

follow the white rabbit
[/b]

 تشکر شده توسط : melody
  


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  عود مجدد ام اس بعد از قطع دارو sara 207 103,921 2021/07/11, 09:29 PM
آخرین ارسال: AMir97
  تعطیلی ادارات ونرسیدن دارو Mobarz 2 447 2020/07/27, 03:29 PM
آخرین ارسال: Mobarz
Exclamation خوشخیم یا بدخیم بودن -- مصرف دارو baback 42 58,990 2019/11/25, 03:34 PM
آخرین ارسال: glassheart
  راهنمایی برای انتخاب و یا تغییر داروی ام اس hadyeh 171 88,620 2019/07/01, 08:43 PM
آخرین ارسال: سمیرا67
  قطع کردن دارو golemaryam 149 64,237 2018/11/02, 10:33 AM
آخرین ارسال: S.hz
  طول دوره استفاده از دارو min00 76 37,401 2018/03/05, 10:27 PM
آخرین ارسال: hadisss
  تغییر بیمه زهرا59 16 6,311 2018/02/01, 11:10 PM
آخرین ارسال: glassheart
  تهیه دارو در آمریکا آتوسا یزدانی 3 1,948 2017/06/20, 06:52 AM
آخرین ارسال: hamid
  تایید و تهیه دارو - تعداد نسخه min00 52 22,851 2016/11/09, 03:01 PM
آخرین ارسال: nahid
  نحوه گرفتن دارو از طریق بیمه تکمیلی طلایی آموزش وپرورش البرز 2 4,492 2016/10/24, 10:37 PM
آخرین ارسال: glassheart



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان