وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: رژیم غذایی جمشید خدادادی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
این بحثا قبلا مطرح شده و سوالها و جوابهارو هر دوطرف گفتن و به نظرمن نتیجه این شد که:
هرکی دوست داره میتونه از هر روشی که بخواد استفاده کنه و نباید به کسی سفارش این کار یا اون کار و بکنه چون خلاف قوانین سایته.من خودم دارم این رژیمو 5ماه استفاده میکنم و خوبم و هیچ مشکلی ندارم تازه دیروز با گیلانه و خانوادم رفته بودیم کوه همشون داشتن میمردن ولی من که قبلا خستگی یکی از علائم مهم بیماریم بود تا آخر شب هم شاد و سرحال بودم و الانم که اومدم سر کار کیفم کوکه اما هرکسی مختاره هرکاری رو که صلاح میدونه انجام بده یا آمپول یا گیاهی یا هرچیز دیگه ایangelangelangelangelangelangelangelangelangelangelangelangel
BlushBlushBlushBlushBlushBlushBlushBlushBlush
برای اولین بار در جهان فردی به نام دکتر جمشید خدادادی طب قرآنی را ابداع کرد وی با بیش از 12 سال تحقیق در مورد تغذیه توانست علمی را پایه ریزی کند که مبنای آن قرآن است و با استدلال های روز ارائه می شود .
مصاحبه ی روزنامه کیهان با دکتر خدادادی
-- اول از همه بگوئید شیوه ابداعی شما برای درمان یك بیماری، فرضاً چند آیه می آورد یا دلیل علمی هم دارد؟
دکتر خدادادی : اساس درمان براساس آیات قرآن است اما این اساس كاملا علمی و مطابق با علم روز است.
-- یعنی می توانید برای بیمار دلیل علمی بیماری اش را بیان كنید؟
دکتر خدادادی : بله كاملا. هم علت علمی و فیزیولوژیكی بیماری قابل بیان است و هم راه حل كاملا علمی آن.
-- با یك معرفی كوتاه چطورید؟
دکتر خدادادی : جمشید خدادادی هستم، سرهنگ نیروی هوایی كه از ۱۳۵۵ وارد نیروی هوایی شدم و دوره هواپیمایی فوق مدرن F--14 را در ایران گذراندم، از ۱۳۵۷ هم شروع كردم به تدریس موتور جت تا به امروز. در كنار كارم ۱۴ سال است كه تحقیقات قرآنی انجام می دهم و مبتكر و بنیانگذار طب قرآنی در جهان هستم و عضو جامعه مخترعین و مبتكرین ایران و دارای دو دیپلم افتخار یكی در طب و دیگری در صنعت هواپیمایی.
-- اولین ویژگی برتر طب قرآنی چه چیزی است؟
دکتر خدادادی : طب قرآنی از همه طب های رایج در جهان، سریع تر جواب می دهد. مثلا اوریون ۳ روزه درمان می شود، هلیكو باكتر معده ۳ روزه، پركاری كم كاری تیروئید ۱۵ روزه، میگرن یك هفته ای. ضمن اینكه در این شیوه برخلاف طب امروز علت بیماری كاملا كشف شده و به طور كامل درمان می شود.
-- قبل از اینكه جلوتر برویم، یك سؤال و آن هم اینكه چطور متخصص جت مدرن سراغ طب قرآنی رفت؟
دکتر خدادادی : سال ۱۳۶۸ موقعی كه قطعنامه ۵۹۸ پذیرفته شد، تعدادی افسر از طرفUN آمدند ایران، من هم از طرف نیروی هوایی به عنوان افسر رابط اعزام شدم به منطقه. یكی از افسرانی كه برای آموزش از یوگسلاوی آمده بود فردی بود به نام «دیوید اویچ»، ایشان دارویی به همراه خودش داشت به نام «پراپولیز» كه هر بیماری ای كه پیدا می كرد از همین دارو برای درمانش استفاده می كرد. وقتی مواد اولیه این دارو را بررسی كردم دیدم در كشور ما فوق العاده زیاد یافت می شود اما متأسفانه هیچ استفاده ای از آن نمی شود.
-- دارو را به شما هم داد؟
دکتر خدادادی : بعد كه این آقا رفت یوگسلاوی، برای من قطره و پماد این دارو را فرستاد. كنجكاو شدم و مراجعه كردم به كتاب قانون بوعلی سینا و دیدم كه بوعلی در جلد دوم این كتاب، طرز تهیه قرص این دارو را هم كامل بیان كرده است. سه ماه فكرم دائم مشغول بود، تا اینكه به فكرم رسید اگر قرآن معجزه است حتماً باید در زمینه بیماری ها و درمان حرف هایی برای گفتن داشته باشد.
-- پس اینطوری استارت خورده شد؟
دکتر خدادادی : بله، شروع كردم به مطالعه و تحقیق و بیش از ۱۶۰ آیه از قرآن را در این زمینه پیدا كردم و شگفت آور بود كه هر روز دریچه های جدیدتری به روی من باز می شد. البته دراین مدت به مطالعه طب قدیم و طب جدید هم پرداختم و در بسیاری از كنفرانس های علمی و پزشكی شركت كردم و الان ۵ سال است كه من این علم را در دانشگاه ها تدریس می كنم.
-- شاگردهای شما معمولاً چه كسانی هستند؟
دکتر خدادادی : خب دانشجوهای رشته های مختلف و بسیاری از پزشكان دراین كلاسها حضور داشته اند.
--بیمارهای شما معمولاً چه كسانی هستند؟
دکتر خدادادی : معمولاً بیمارانی می آیند سراغ من كه تمام مراحل پزشكی را طی كرده اند و وقتی به نتیجه نمی رسند و یا حتی دكترها و بیمارستانها از آن ها قطع امید می كنند، می آیند پیش من. حتی خیلی از این بیماران را خود پزشكان می فرستند تا آخرین تیر را هم امتحان كنند.
--طب قرآنی یعنی چه؟ یعنی در آیات قرآن علت و روش درمان مثلاً یك بیماری ذكر شده است؟
دکتر خدادادی : بله، یكی از جنبه های اعجاز قرآن، دیدگاه های آن درمورد بیماری ها و پیشگیری از تمام بیماری هاست. در سوره روم، آیه ۳۰ اگر دقیق بررسی كنید، درمان و پیشگیری همه بیماری ها آمده است. خداوند درقرآن می فرماید هیچ خشك و تری نیست مگر اینكه درقرآن باشد،با همچین ادعایی چطور می شود در زمینه درمان انسان بی نظر باشد.
-- اساس این طب چه چیزی یا چیزهایی است؟
دکتر خدادادی : فقط تغذیه و نه هیچ داروی دیگری. خداوند می فرماید زمانی انسان را كرامت دادیم كه غذای پاك به او دادیم. شعار اساسی قرآن این است: غذای انسان داروی انسان است و داروی انسان غذای انسان است.
-- و بیماری ها فقط به خاطر تغذیه اشتباه اند؟
دکتر خدادادی : تمام بیماری ها از نظر قرآن به خاطر اشتباهات خود انسان و تغذیه نامناسب او به وجود می آیند. هیچ حیوانی به طور غریزی تغذیه خودش را عوض نمی كند، هیچ جانور گوشتخواری حتی در فرط گرسنگی گیاه خوار نمی شود. بنابراین در طبیعت هیچ حیوانی بیمار نمی شود مگر حیواناتی كه با انسان در ارتباط اند. انسان تنها موجودی است كه تغذیه خودش را این همه دستكاری كرده و امروز به پیتزا و سوسیس و كالباس رسیده است. پزشكان امروز معتقدند غذا هیچ ربطی به بیماری ندارد و در واقع طب قرآنی فقط از طریق تغذیه و نوع غذا عمل می كند.
-- پس یك جورهایی می شود گفت طب شما، دخالتی دركار پزشكان امروز نمی كند؟

دکتر خدادادی : دقیقاً همین طور است و ما همیشه به آقایان پزشك می گوئیم كه شما داروی خودتان را بدهید، ما هم شیوه تغذیه مان را. منتها كسی كه این شیوه تغذیه را اجرا كرد، دیگر محتاج دارو نمی شود.
--طبق صحبت شما اگر كسی این شیوه تغذیه قرآن را عمل كند، نباید اصلاً مریض شود؟
دکتر خدادادی : اگرانسان غذای خودش را مصرف كند، اصلاً بیماری برای بدن او مفهوم ندارد. من خودم كسی بودم كه هر سال ۲۴ ساعت دربیمارستان بستری می شدم به خاطر مسمومیت های غذایی و مشكلات معده، الان ۱۴ سال است كه خودم و خانواده ام یك قرص هم مصرف نكرده ایم. بیماران من الان ۵ سال است كه نیازی دیگر به دكتر و دارو ندارند و این شگفتی قرآن است.
-- می توانید دلیل علمی تری برای من بیاورید؟ می خواهم بدانم شمایی كه این سیستم تغذیه را عمل می كنید، ویروس و یا میكروب وارد بدن تان نمی شود؟
دکتر خدادادی : ببین، ویروس و میكروب وارد هر بدنی می شود. مثل این است كه در محیط كاری شما دو نفر سرما می خورند اما سه نفر نمی خورند. ویروس وارد بدن آدم سالم هم می شود اما شرائط بدن او برای رشد و بقای ویروس یا میكروب مناسب نیستند برای همین ویروس دفع می شود. شما اگر غذایی مصرف نكنی كه ویروس ها از آن تغذیه كنند و زمینه رشد آنها را فراهم كند، به هیچ وجه بیمار نمی شوی. در آزمایشگاه های پزشكی برای كشت میكروب از پنج عامل استفاده می كنند كه عبارتند از آب گوشت، خون، آگار، خون آگار و شكلات. آیات قرآن را كه بررسی می كنی می بینی در هیچ كدام از غذاهایی كه توصیه كرده، هیچ یك از این ۵ عامل وجود ندارد.
-- تعریف شما از غذا، چه چیزهایی است؟
دکتر خدادادی : ما به چهار عامل می گوئیم غذا: پروتئین ها، قندها، چربی ها و ویتامین ها. مجموعه اینها را می گوئیم غذا كه در سوره عبس بیان و نكته جالب اینجاست كه قندها دو دسته اند راست گرا و چپ گرا، قندهای راست گرا همان قند و شكر هستند و چپگراها قندهایی اند كه اگر پلاریزه كنیم، نور را به سمت چپ منحرف می كنند و خداوند در سوره عبس از قندهای چپگرا نام می برد و نه این قند و شكرهای پرضرر.
-- آقای خدادادی بفرمائید چائی!
دکتر خدادادی : نه، من چایی هم نمی خورم.
-- چایی هم در تغذیه شما جایی ندارد؟
دکتر خدادادی : من كتابی نوشتم در مورد چایی كه ۶۷ نوع بیماری را با سند و مدرك كاملا علمی برایش عنوان كرده ام. اگر به آخرین تحقیقات دنیا رجوع كنید، می فهمید كه چای یك گیاه سمی است كه ۵ هزارسال است شناخته شده و ما به همراه شاگردانم آزمایشی را انجام دادیم و دیدیم هیچ موجود گیاهخواری در دنیا برگ سبز چایی را نمی خورد، حتی ما آن را لای نان گذاشتیم و به گاو دادیم و خورد، به محض اینكه طعم چایی را حس كرد، چای را بیرون انداخت. این را هم بگویم كه هیچ آفتی هم سراغ این برگ چای نمی رود و هیچوقت این گیاه سم پاشی نمی شود.
--وای چه بد، اینطوری كه از همه چیز باید بگذریم؟
دکتر خدادادی : خب ما به جای همه اینها خوراكی های جایگزین معرفی می كنیم. به جای چای ۱۶ مورد نوشیدنی معرفی می كنیم كه بسیار خوش طعم تر از چای اند و كاملا در دسترس اند.
-- سیستم شما بیشتر برای درمان بیماری است یا پیشگیری از بیماری؟
دکتر خدادادی : هر دو مورد.
-- روی چند بیماری تا به حال كار كردید؟
دکتر خدادادی : بیش از ۱۴۰ بیماری و اغلب روی بیماری هایی كه از نظر پزشكی امروز علت آنها كشف نشده و درمانی برای آنها موجود نیست.
-- فكر كنم گفتید یك دیپلم افتخار هم در زمینه طب دارید؟
دکتر خدادادی : بیماری هست به نام «آندمتیوز» كه در مورد این بیماری تا به حال در دنیا ۵۰۰۰ مقاله و ۱۶ جلد كتاب نوشته شده است ولی هنوز علت آن مشخص نشده كه من توانستم علت آن را پیدا كنم و به صورت یك مقاله بنویسم كه دیپلم طب را در این زمینه دریافت كردم.
-- چند نفر از همین بیماری را تا به حال درمان كردید؟
دکتر خدادادی : بیش از ۳۰ نفر.
-- به طور مثال همین بیماری، شما می توانید سند قرآنی اش را ارائه كنید؟
دکتر خدادادی : بله، این شگفتی قرآن است و درمان این بیماری در آیه ۲۴ تا ۳۲ سوره عبس جزء سی ام است.
-- شیوه شما یك جور پرهیز غذایی است؟
دکتر خدادادی : بله
-- صرفاً غذاهای گیاهی؟
دکتر خدادادی : خیر، ما حتی گوشت را بعضی اوقات به جای دارو تجویز می كنیم. در واقع در این سیستم غذایی حذف نمی شود اما مقدار آن و نحوه استفاده از آن تغییر می كند.
-- پس مثل چای، برای غذاها هم جایگزین دارید؟
دکتر خدادادی : ما بیش از ۶۰ نوع غذای گیاهی معرفی می كنیم، ما از مغز دانه ها بیش از ۲۰ نوع شیر درست كردیم تا حالا كه بسیار خوش طعم و مزه اند.


-- می خواهم بدانم این غذاهای جایگزین خوش طعم پسندی انسان را ارضا می كنند یا یك حالت ریاضت كشیدن و تحمل مزه های جدید لازمه استفاده از آنهاست؟
دکتر خدادادی : اصلا اینطور نیست. غذاهای جایگزین به مراتب از غذاهای فعلی كه جبر زندگی روزانه به مردم تحمیل كرده خوش طعم تر و لذیذترند. كسانی كه برای امتحان این غذاها را می چشند، خیلی زود طرفدار غذاها می شوند.
-- ولی تأكید بیشتری بر روی گیاه دارید؟
دکتر خدادادی : خب شما آیاتی كه در مورد غذا هست را بررسی كنید ببینید از گیاه بیشتر صحبت شده یا گوشت.
-- لابد گیاه؟
دکتر خدادادی : به مراتب گیاه بیشتر است و هیچ توجه قرآن بی حكمت نیست.
-- فكر نمی كنید ادعای شما بیش از حد بزرگ باشد؟
دکتر خدادادی : قرآن معجزه همه قرن هاست و مطمئناً هر دریچه ای كه از یك معجزه گشوده شود، مسلماً بزرگ خواهد بود. خداوند در آیه ۶۱ سوره بقره می فرماید هر كس غذای پست بخورد، به ذلت می افتد! در واقع اگر غذای پست خوردی، نعمات و الهام های الهی را نمی توانی دریافت كنی. چرا واقعاً در یك كشور مسلمان باید این همه بیمار سرطانی وجود داشته باشد.
-- هر پزشكی برای تشخیص بیماری یك روشی دارد، طب قرآنی هم شیوه خاصی برای این كار دارد؟
دکتر خدادادی : بله، من از روی زبان و چهره افراد. بسیاری از بیماری ها را دستگاه های آزمایشگاهی نشان نمی دهند اما زبان و چهره وضعیت درون انسان را كامل نشان می دهد.
-- عكس العمل مجامع پزشكی در برخورد با این طب چه بوده است؟
دکتر خدادادی : دیدارهای زیادی و همینطور برخوردهای زیادی داشتیم با پزشكان و اساتید مختلف. بعضی ها استقبال خوبی داشتند و حتی در كلاس های من حاضر می شوند و بعضی ها هم چون من مدرك پزشكی ندارم برایشان سخت است كه حرفم را قبول كنند.
-- خب مگر شما با سند و مدرك حرف نمی زنید؟
دکتر خدادادی : همه حرف من همین است و بارها گفته ام كه حاضرم كسی پیدا بشود و دلایل درمانی طب قرآنی را رد كند و یا در یك كنفرانس بحث كنند و مثلا از برخی شیوه های درمانی امروز كه من آنها را رد می كنم دفاع كنند.
-- گفتید برخورد هم داشتید؟
دکتر خدادادی : چند مورد

-- یكی از آنها را بگوئید.
دکتر خدادادی : برخوردی داشتیم با انجمن ام اس ایران كه ماگفتیم به چه مجوزی پزشكان این انجمن برای بیمارانشان اینترفرون یا آوانكس تجویز می كنند، این داروها آنتی ویروس اند ولی مگر ام اس ویروسی است.
-- چه جوابی دادند؟
دکتر خدادادی : گفتند حدس ما این است كه ویروسی باشد. ولی مگر می شود با حدس و گمان كسی را درمان كرد. جزوه ای را نوشتم و علت و راه درمان بیماری ام اس را در آن توضیح دادم و فرستادم برای انجمن ام اس تهران.

-- شنیدم كه قرار است این طب را به اروپا بفرستید. چرا؟
دکتر خدادادی : متأسفانه در كشور ما تا چیزی از طرف كشورهای غربی تأیید نشود، جدی گرفته نمی شود. مثالش هم همین طب حجامت است كه وقتی ارگان های رسمی آن را به رسمیت شناختند كه یك دكتر آلمانی نتایج تحقیقاتش را در مورد حجامت به صورت كتاب چاپ كرد و وارد ایران شد. درحالی كه حجامت را سالها پیش بوعلی در كتابش آورده و اصلاً یكی از سنت های قدیمی اسلام است.
-- البته ما كه امیدواریم این ماجرا دراین مورد تكرار نشود.
دکتر خدادادی : من هم امیدوارم.
-- آقای خدادادی، این موضوع موضوع نو و تازه ای است و ما دوست داریم با تعدادی از بیمارانی كه اولاً مراحل پزشكی را در بیمارستان ها طی كرده اند و جواب نگرفته اند و ثانیاً از طریق طب قرآنی درمان شده اند تماس برقرار كنیم و با آنها هم گفتگویی داشته باشیم و در جلسات شما هم حضور پیدا كنیم.
بله دکترها حدس میزنند که اینترفرون یا آونکس یا سینووکس شاید جلوی پیشروی بیماری را بگیرد! کسی ناراحت نشه :ما هم شدیم موش آزمایشگاهی این دکترها
معجونهای مفید برای بیماران ام اس

1. معجون جین سینگ روزی 3 قاشق مربا خوری صبح و ظهر و شب میل شود.

مواد لازم:
جین سینگ 50 گرم.
زعفران گل 1 مثقال.
هل سبز 5 مثقال.
عسل 1 كیلو.
طرز تهیه: مواد فوق را آسیاب كرده با عسل خوب مخلوط كنید و طبق دستور میل كنید.

2. معجون جوانه گندم.

مواد لازم:
بادام ، فندق ، بادام هندی ، چلغوز ، نارگیل ، كنجد ، پسته از هر كدام 100 گرم ، هل آسیاب شده 5 مثقال ، دارچین 10 مثقال ، زنجبیل 1 مثقال ، زعفران 1 مثقال ، وانیل 1 قاشق چای خوری سر صاف ، آرد جوانه گندم 250 گرم ، عسل 500 گرم و شیره خرما یك لیوان.

طرز تهیه: همه را آسیاب كرده خوب مخلوط كنید سپس عسل و شیره خرما را اضافه كنید و به آرامی هم یزنید تا یكنواخت شود در دیس پهن كرده و روی آن سلیفون بكشید و روزانه 3 تا 5 قاشق غذا خوری میل كنید.
عزیزه من شما میای میگی ما شدیم موش آزمایشگاهی...ببین اول اون 30 درصد رو که اعلام میکنن رو یه جامعه آماری بزرگه دارو ممکنه رو یک نفر صفر جواب بده رو یه نفر خیلی بیشتر...این اصلا ربطی نداره...
من نتایج کار روی همین گروه اینترفرون که به چشم هیچ کس نمیان رو دیدم...دارو خیلی فرق میکنه زدن و نزدنش...دوسته من جنابعالی ام اس رو به چشم ندیدی...فکر میکنی اینی که داری ام اس هست...نه برادر...اون کلمه 35-40 درسته اما زدن اینتر فرونها در روال بیماری تو سالهای اینده خیلی تاثیر میزاره...اینجوری نیست که فکر میکنی...بیماری رو خیلی آروم میکنه...ام اس میخوای ببینی ... میتونم مقالاتشم بزارم رو سایت که اعضا به چشم ببینن این مریضی چه قدرتی داشته...همین سری اینترفرون که شما الان به چشم شوخی بهش نگاه میکنی این بیماری رو تا حدود زیادی اروم کرده...ابداع این دارو انقلابی در کنترل ام ا س بود...
شما به حرف پزشکا اعتقاد نداری..اون وقت حرف این بابا که هیچ تخصصی در حوزه پزشکی نداره رو کردی ملاک درمانت ...بقیه رو هم ارشاد میکنی که از این روش استفاده کنن؟والا بخدا هیچ تاثیری نداره....یعنی من تضمین میدم که روش این آقا صفر در صد در رونده ام اس جواب میده...
همون اول یعنی دو سال پیش که خیلی حول داشتم فکر میکردم چی شده فرستادنم المان یه پزشک ویزیتم کرد...یه دنیا سوال نوشته بودیم بریم از این بابا بپرسیم....حتی در مورده نوع تغذیه هم پرسیدم...
اصلا نمیدنست چی میگم...آخرش گفتن هیچ تاثیری نداره...
تنها بهم گفتن چربی اشباع مصرف نکنین...
این آقا معلوم نیست از کجا اومده میگه من ام اس رو درمان کردم.لطفا با این صحبتاتون بقیه رو از درمان صحیح منع نکنید...خودتون اگر دوست دارین تو این راه باقی بمونید ولی نباید نظرتون رو اینجوری تو جمعی که دارن درمان رایج و درسته پزشکی رو مصرف میکنن تلقین کنین

من هم بادکترم راجع به تغذیه صحبت کردم گفت مثل یه آدم عادی و تغذیه هیچ تاثیری نداره حتی این چیزایی که اینجا راجع به نخوردن غذاهای طبع سرد گفته میشه رو هم رد کرد و گفت از نظر علم پزشکی ربطی نداره و گفت فقط چربی اشباع شده و چربی حیوانی در حد گوشت خوک یا کله پاچه مصرف نکنید
دوستان داروهاتونو مصرف کنید.غذاهای طبع سرد رو هم به حداقل برسونید.icon_biggrin
سلام من عضو جدید انجمن هستم و به تازگی با رژیم استاد خدادادی آشنا شدم اما نتونستم جزوه 85 صفحه ای درباره ی درمان ام اس رو پیدا کنم لطفآ اگه میشه لینکش رو برای من اینجا بزارید . هم چنین نمیدونم موقع گرفتن این رژیم باید قذص هامو قطع کنم ازدوستانی که این رژیم رو امتحان کردن خواهش میکنم منو راهنمایی کنن . ممنونم.
نقل قول: دکتر خدادادی : من كتابی نوشتم در مورد چایی كه ۶۷ نوع بیماری را با سند و مدرك كاملا علمی برایش عنوان كرده ام. اگر به آخرین تحقیقات دنیا رجوع كنید، می فهمید كه چای یك گیاه سمی است كه ۵ هزارسال است شناخته شده و ما به همراه شاگردانم آزمایشی را انجام دادیم و دیدیم هیچ موجود گیاهخواری در دنیا برگ سبز چایی را نمی خورد، حتی ما آن را لای نان گذاشتیم و به گاو دادیم و خورد، به محض اینكه طعم چایی را حس كرد، چای را بیرون انداخت. این را هم بگویم كه هیچ آفتی هم سراغ این برگ چای نمی رود وهیچوقت این گیاه سم پاشی نمی شود.

این قسمتش جالب بود!!!فقط ایرانه که باغ های چاییش سمپاشی نمیشه و کاملا ارگانیک هست در عوض کشورهای دیگه همشون سمپاشی میکنن!!

همون چایی های هندی که ترجیح میدین به ایرانی ,همشون سمپاشی شده اندSmile (16)Tongue

(2012/11/11, 11:40 PM)پولادی نوشته است: [ -> ]سلام من عضو جدید انجمن هستم و به تازگی با رژیم استاد خدادادی آشنا شدم اما نتونستم جزوه 85 صفحه ای درباره ی درمان ام اس رو پیدا کنم لطفآ اگه میشه لینکش رو برای من اینجا بزارید . هم چنین نمیدونم موقع گرفتن این رژیم باید قذص هامو قطع کنم ازدوستانی که این رژیم رو امتحان کردن خواهش میکنم منو راهنمایی کنن . ممنونم.

سلام دوست عزیز
تو نت بگردین احتمالا روش کارش رو پیدا میکنین.
فکر میکنم وقتی طب سنتی رو شروع میکنن داروهاشون رو کنار میزارن ولی شما سعی کن کنار مصرف داروهات غذاهای طبع سرد کمتر مصرف کنی.



(2012/06/19, 02:42 PM)رزمینا نوشته است: [ -> ]2-امام صادق (ع): اگر مردم مي دانستند گياه سنا چه خواصي دارد ، ارزش هر مثقال آن را به دو مثقال طلا مي رساندند . بدانيد كه اين گياه ، مايه ايمني يافتن از بهك ، پيسي ، جذام ، ديوانگي ، فلج و لقوه(سست اندامي و كژدهاني ) است . بايد آن را با مويز سرخ بدون هسته ، همراه با مقداري برابر از هليله كابلي ، زرد و سياه ، زمان ناشتا ، به اندازه سه درهم و هنگامي كه به بستر خواب مي روي نيز همين اندازه مصرف كن ، كه اين مهتر همه داروهاست .

یعنی اون موقع هم شبیه این بیماریها بوده و مردم هم درمان میشدن.
azizam mohem ine k dorost konimo estefade konim !!! ma ke nmitooonim . pas az koja bayad tahaye konim
rolleyesrolleyesrolleyesrolleyes تا اونجا ام که بشه چربی نمیخورم ولی دیروز معجون خوردم بعد از یکسال !!!!!!!!!!!!!!!! تا تونستم میگو البته ب گفته پزشکم, خرما پسته بادوم موز گوشت شتر وشتر مرغ کلی ام میوه و کلم بروکلی . ژله رو هم ک جدیدا دیدم بچه ها میگن خوبه میخورم .توکل ب خدا
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27