وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: رژیم غذایی جمشید خدادادی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
دستورات آقای دکترجمشیدی تاحدودی بدنیست.
(2011/09/10, 09:29 PM)Ali 324 نوشته است: [ -> ]بچه ها یه محقق به نام اقای موسوی توی اصفهان هست که دقیقا همین نظر را داره یعنی در برخی موارد مبتلایان به ام اس منشا بیماریشون طبیعت سرد نیست!!
و در اثر طبیعت گرم زیاد و برخی اختلالات عصبی ایجاد میشود !!! پس طبیعی ست که برخی بچه ها ماست و دوغ و غذاهای خیلی سرد میخورن ولی هیچی شون نیست !! ولی من اگه بخورم از سر درد میمیرم!!!

دوستمون به نکته ی جالبی اشاره کردن کلیه ی دارو ها و تجویز ها نه تنها در ام اس که در خیلی از بیماریها بر اساس نظریه هایی که خیلی بهشون اعتباری نیست!!
تا زمانی که خصوصیات و علائم را توجیه کنند پابرجاهستند شاید ده ساله دیگه اساس استفاده از اینتر فرون ها را زیر سوال برند(همین الان هم برخی پزشکان مخالفند)
محققین و شرکت های داروسازی که اعتراف به اشتباه نمی کنند چون دیگه کسی به اونا اعتماد نمی کنه!!

من هم با شما کاملا موافقم. به تجربه دیدم که غذاهای سردی بخش اثر نامطلوبی در احوالاتم دارند.agreement2
توصيه هاي آقاي خدادادي اصلا چيز عجيب غريبي نيست.من مو به مو رعايت نميكنم اما درهمون حديم كه انجام ميدم نتيجه خوبي ديدم.ايشون خودشونم ادعاي پزشكي ندارن و مريض نميبينن.فقط نتيجه مطالعاتشونو در اختيار مردم ميزارن.
(2012/03/10, 07:28 PM)شفا یافته نوشته است: [ -> ]من بیشتر از 4/5سال هست که این رژیم را بطور کامل رعایت میکنم و خیلی راضی هستم. بهتون توصیه میکنم حتما رعایت کنید. بقدری کامل رعایت کردم که حتی در عروسیها، برای من صاحب مجلس از خونه غذا میاورد. در مجلس رسمی کاری هم قبلش مطرح کردم که هر غذایی نمیخورم...

اطمینان داشته باشید که تاثیرگذار هست. من با رژیم غذایی علت بیماری را از بین بردم.icon_biggrin

مریم عزیز:یعنی با این رژیم خوب خوب شدی؟ دارو نمیگیری یعنی؟
دوستان عزیزم :با توجه به این برنامه غذایی که ما هیچیییییییییییی نخوریم سنگینتریم! یعنی چی آخه؟همینجوری که من همش بیحالم. غذا نخورم که میمیرم. تازه هیچی چربی نمیمونه به تنمون بعد آمپولا رو کجا بزنیم؟؟؟؟؟
(2012/04/03, 11:34 AM)ثریا نوشته است: [ -> ]بچه ها چرا شک دارید؟من مریم و دیدم واقعا داره خوب میشه.آقایون مدیر بذارید حرف بزنم.درمان قطعیه.من خودم هم دارم رعایت می کنم واقعا احساس بهتر شدن و دارم.الکی جو و متشنج نکنید و پولتون و به این دکترا ندید که قاتل ماها همین دکترا هستند.این رژیم و رعایت کنید قول میدم جواب می گیرید.
سلام خدمت همگي دوستان، خوبي
خوشم مياد كه روي ر‍‍ژيم غذاي زوم كردي نمي دونم ، راستش چي بگم حالا خدا را شكر كه خانم مريم جواب گرفته و ايشالله هم خوبه خوب ميشه من يادمه 2 سال پيش كه شماره آقاي ملكيان را از خانم مريم گرفتم زنگ زدم ولي چون وقت نداشتم و بايد مي رفتم باكو بيخيالش شدم راستش من درمانم را در ccsvi ميدونم به خاطر همين هم بيخيال رژيم غذايي و ...شدم، موفق باشي
ان شاءالله که درمان شما هم جواب بده.شاید که نه حتما با اون درمان هم جواب می گیرید.شما هم موفق باشید.
علیرضا جان کسی که جلوی شمارو نگرفته !
در سایت میتونید صحبت کنید به شرطی که تبلیغ نباشه ! ولی تبلیغ یک رژیم غذای در پیغام خصوصی و برای 10-20-30 نفر کار تایید شده ای نیست .
راجع به این روش به ظاهر درمان زیاد در سایت صحبت شده و فکر میکنم این مطلب هم تکراری باشه که فعالیت مدیریتی رو میسپارم دست ناظرین عزیز
ولی اینجا هم یک بار دیگه بعد مقابل قضیه رو میگم تا دوستانمون با چشمان باز این روش رو انتخاب یا رد کنند .

ثریا ( علیرضا ) میگه مریم رو دیدم و واقعا این روش خوب بوده و 100% درمان هست . علیرضا جان از کجا به این نتیجه رسیدی ؟
با مریم هم که مدت ها پیش حسابی بحث کردیم ولی مریم هیچ دلیل محکمی ( از نظر من ) نداشت و حتی ام ار ای که اصلی ترین راه تشخیص این بیماری هست رو هم انجام نداد . بازهم به نظر من بیماری مریم به نوعی کنترل شده هست که من اینو از روحیه فوق العاده بالای مریم میدونم .

اگر شما این روش رو درمان قطعی بدونید من مدرک مستند تری دارم :
میتونم بگم فربود ، با فیزیوتراپی و تزریق امپول های ام اس از فلجی کامل به کوه نورد حرفه ای رسیده
پس میشه گفت این روش درمان قطعی تره نه ؟

ولی من نه این روش و نه تزریق امپول و ... رو روش درمان قطعی نمیدونم
همه میدونیم ام اس بیماری پر افت و خیزیست . شاید فربود زمانی که به فلجی کامل رسید در بدترین شرایط دوران ام اس قرار داشت و الان که کوه نورد هست در بهترین شرایط ام اس .
یا زمانی که مریم زندگی سختی داشت در بدترین شرایط و الان که روی ویلچر نشسته و به راحتی و بدون کوچک ترین کمکی داره زندگی میکنه در بهترین شرایط

به هر حال ام اس بیماری ناشناخته ای هست و حال ما قابل پیش بینی نیست . پس بهتره این چند درصد ( 30-40% ) کنترل بیماری از طریق داروهای ام اس از دست ندیم و در کنارش هم اگر خواستیم روش های دیگر رو امتحان کنیم.

در پایان بازهم تاکید میکنم راه درمان ام اس هنوز ناشناخته هست
با آرزوی سلامتی همه شما دوستانم
حمید آقا من کاملا با شما موافقم!
من هم کاملا فلج شدم! قبلش هم علائمی نداشتم که بدونم بیماریم ام اسه!!! تصور کن طی 48 ساعت آدم یه دفعه کامل فلج بشه!!! توی بیمارستان که بستری شده بودم. دکترم به بقیه بیمارا گفته بود، سها وضعیتش از همه بدتره اما روحیه اش عالیه!
با روحیه خوب از شر افلیج خلاص شدم! یه ماه پیش رفتم دکتر. گفتم: من نمیخوام دیگه آمپول بزنم و کاملا خوب شدم. روحیه ام خیلی خووبه! دیگه نیازی به آمپول ندارم!
گفت: میدونم اما روحیه خوبی داری اما باید آمپول بزنی! نمیتونیم به خاطر روحیه خوب ریسک کنیم!!! اگه آمپول نزنی ممکنه چند سال حالت خوب باشه اما بعد گرفتاری بزرگتری پیدا کنی!
روحیه خوب و غذا و دارو ، در کنا هم میتونه ام اس رو کنترل کنه!Shy
[size=medium]با عرض سلام و ارزوی سلامتی برای همه خواهشی داشتم از کسانی که بجای داروهای شیمیاهی از داروهای گیاهی برای کنترل بیماریشون استفاده میکنند خواهشمندم مرا راهنمایی کنید اگر نمیشود در سایت ادرس اعلام کرد لطفا برام ایمیل کنید
لطفا این وبلاگ را ببینید همون هلیله ها و سنا و مویز دوستانی که به خاطر ام اس واسشون مشکلی پیش اومده و یا دیگه درمان را رها کردن و علائم را دارن امتخان کنن
دوست عزیز لطفا از تبلیغات در تاپیک های عمومی خودداری کنید .
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27