دوره مراقبه و مدیتیشن(بانوان)

تاریخ
۸ الی ۲۹ بهمن
ساعت
۱۸:۰۰
مهلت ثبت نام
۷ بهمن ۱۴۰۰
مبلغ
150,000 تومان
برگزار شده است.

روزهای کرونایی و قرنطینه باعث شد همه بیش از پیش از فضای مجازی استفاده کنیم و ما رو به فکر انداخت تا کلاس های آنلاین یوگا رو برگزار کنیم تا روح و جسممون رو تقویت کنیم. حالا یاد گرفتیم روح و جسمی قوی برای بالا بردن کیفیت زندگیمون واجبه و ما همیشه باید آماده باشیم و از لحظه لحظه ی زندگی لذت ببریم.

 

شرکت در کلاس های آنلاین خیلی راحته. نه لازمه سوار تاکسی بشید و مسافتی رو طی کنید و نه لازمه حتما تو شهرهای بزرگ مثل تهران باشید. فقط کافیه برنامه واتساپ رو نصب کنید. کلاس ها به صورت نیمه خصوصی در گروه های شش تا هشت نفره در تماس های تصویری واتساپ و نرم افزارهای مشابه برگزار میشه.

یوگای آنلاین

 

هر ترم در هشت جلسه ی یک ساعته (هفته ای دو جلسه) برگزار میشه، کلاس بانوان و آقایان جدا برگزار میشه مربی بانوان خانم هستند و همه ی مربیان دارای مدرک مربیگری از فدراسیون هست.

 

زمانیکه ثبت نامتون تکمیل شد در گروه واتساپی عضو میشید و توسط ادمین تمامی اطلاعات پزشکی شما گرفته میشه تا با در نظر گرفتن شرایط و محدودیت های احتمالیتون بهترین برنامه تمرینی براتون در نظر گرفته بشه، ادمین دوره پشتیبانی از دوره رو به صورت کامل انجام میده و شما میتونید هر سوال و درخواستی داشتید از طریق ایشون انجام بدید. 

 

 

***  جمعه ها ساعت 18:00 الی 19:00 ***

 

داشتن یک بیماری مزمن مانند ام اس می تواند منبع جدیدی از استرس ایجاد کند. اما استرس می تواند از منابع دیگری نیز ناشی شود، از جمله کار، روابط شخصی یا نگرانی های مالی. استرس زیاد ممکن است علائم MS را بدتر کند. یک فعالیت آرامش بخش و کاهش دهنده استرس مانند یوگا، مدیتیشن و تمرینات تنفسی همه مواردی هستند که ممکن است به کاهش استرس و از بین بردن خطر بدتر شدن علائم کمک کنند.

 

یوگا می تواند با تحت تأثیر قرار دادن سه قسمت که اغلب تحت تأثیر استرس قرار می گیرند، فرد مبتلا به ام اس را به آرامش برساند:

بدن، ذهن و تنفس

 

یوگا و ام اس

 

⚛️ امکان ضبط ویدیو کلاس ها وجود ندارد و نیاز است پرتوجو در ساعت مقرر در کلاس حضور یابد.

⚛️ پس از ثبت نام و پرداخت شهریه، در صورت انصراف امکان عودت وجود ندارد.

 

مراقبه چیست و چه کاربردی دارد؟ بسیاری از ما نام مراقبه را بارها شنیده‌ایم، اما برای امتحان کردن آن تردید داریم. این روزها مطالب زیادی درباره‌ی تأثیرات مثبت مراقبه بر جسم و روح می‌خوانیم. با ما باشید تا در ادامه با مراقبه و فواید آن برای زندگی‌مان بیشتر آشنا شویم.

روش‌های متفاوتی برای مراقبه وجود دارد. دو شیوه از انجام مراقبه که معمولا مورد توجه تحقیقات علمی قرار می‌گیرد؛ یکی توجه متمرکز یا مدیتیشن تمرکزی و دیگری مراقبه‌ی نظارت باز است.

مراقبه‌ی تمرکزی زمانی است که شما روی یک چیز خاص تمرکز می‌کنید، مثلا روی نفس کشیدن، یکی از احساسات دورنی‌تان یا حتی یک شی بیرونی. نکته‌ی اصلی در این نوع مراقبه این است که شما باید کاملا روی یک چیز تمرکز داشته باشید و اگر توجه‌تان منحرف شد، دوباره تمرکز کنید.

در نوع دوم مراقبه یعنی مراقبه‌ی نظارت باز، شما بر تمام چیزهایی تمرکز می‌کنید که اطراف شما اتفاق می‌افتد. در واقع بدون اینکه به چیزی واکنش نشان بدهید، فقط ملاحظه و نظارت می‌کنید.

تو کلاس های یوگای ام اس سنتر شما میتونید دوستای خوبی پیدا کنید که همگی با هم درد مشترک داریم و کاملا درک متقابل از شرایطمون وجود داره، منظر دیدارتون هستیم.

 

 

 

 


لوازم مورد نیاز:
موبایل و اینترنت