وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: کتاب غلبه بر بیماری ام اس
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
دیروز و امروز چند بار اشک شوق از چشمانم جاری شده و خدای بزرگ را سپاس گفته امicon_question
یکی برای کار با عظمت کوهنوردان عزیزمونicon_questionicon_questionicon_question
یکی برای ایمیل یکی از دوستان مشهدی با این مضمون:
........راستی! خبر خوش: از وقتی مراقب تغذیه ام هستم و خیلی از مواد غذایی رو مصرف نمیکنم و نکات ارائه شده در کتاب را رعایت می کنم خدا رو شکر حالم خیلی بهتره و توانایی از پله بالا رفتن رو پیدا کردم!!!!!( قبلا برادرم باید بغلم میکرد)
باز هم برای ترجمه این کتاب ازت تشکر میکنم و مطمئنم دعای هزاران نفر همیشه همراهته...
icon_questionicon_questionicon_question

ویکی از بچه های عضو همین سایت که ویلچر نشین است و داره اثرات مثبت کتاب را رو خودش می بینه و براثر همین اثرات مفید کتاب را به چند نفر دیگر از بیماران معرفی کرده .... باایشان که صحبت می کردم چقدر احساس سبکی کردم و اشک شوقم جاری icon_questionicon_questionicon_question و خرسند از ترجمه این کتاب حجیم.
تمام اینها باعث شده که در حال تفکر بر روی کار دیگر برای دوستان ام.اسی ام هستم. خدایا یاری ام بخش به مدد تو واسطه ای گردم برای شاد کردن دلهای دیگر و یاری رساندن به همنوع و همدردم. ممنون از همه ی شماعزیزانم
icon_question
گذشته مملو از تجربه است و آینده مملو از امید.
راستش از جای جای کتاب لذت می برم و با بکار بستن سبک هایش متوجه اثراتش می گردم. شما امیدی را درمن تازه گرداندید و انگار به زندگی دوباره ام خواندید. تا عمر دارم دعاگویتان هستم و دوست دارم این کتاب را به همه توصیه کنم تا همه از آن بهره گیرند.
بازهم متشکر بانوicon_question
وباز جمله ای از همین کتاب:
درد اجتناب ناپذیر است، رنج انتخابHeart
(2013/08/21, 12:07 AM)neghar نوشته است: [ -> ]راستش از جای جای کتاب لذت می برم و با بکار بستن سبک هایش متوجه اثراتش می گردم. شما امیدی را درمن تازه گرداندید و انگار به زندگی دوباره ام خواندید. تا عمر دارم دعاگویتان هستم و دوست دارم این کتاب را به همه توصیه کنم تا همه از آن بهره گیرند.
بازهم متشکر بانوicon_question
وباز جمله ای از همین کتاب:
درد اجتناب ناپذیر است، رنج انتخابHeart

ممنون عزیزم
با این حرفها و تاثیرات مثبی که در هرکدام از شما بوجود می آید رضایتی کامل از کاری که کردم وجودم را فرامی گیرد.
icon_questionicon_questionicon_questionicon_question
در کتاب غلبه بر بیماری تحقیقات زیادی آمده شده که شیر و فراورده های شیری را مرتبط با ام اس دانسته و خوردن آن را ممنوع کرده. نظر دوستان چیه؟
(2013/08/24, 12:22 PM)mahmah نوشته است: [ -> ]در کتاب غلبه بر بیماری تحقیقات زیادی آمده شده که شیر و فراورده های شیری را مرتبط با ام اس دانسته و خوردن آن را ممنوع کرده. نظر دوستان چیه؟

بله درسته و این در تحقیقات به اثبات رسیدهsad2

ای کاش باز باران با ترانه میبارید

ای کاش دیوانگی رسوایی نداشت

ای کاش رستم کمی فکر میکرد در جدال سهراب

ای کاش میشد به علی میگفتم بی معرفت

ای کاش من میبودم و او و دیگر هیچ...
icon_questionicon_questionicon_question
(2013/08/27, 11:04 PM)glassheart نوشته است: [ -> ]بچه ها کتابا از کجا تهییه کنمconfused0006.gif

دوست خوبم شرایط تهیه کتاب در آدرس:

http://msbook.blogfa.com/

نوشته شده است.
(2013/08/30, 08:42 AM)mandana18 نوشته است: [ -> ]این کتاب تو شیراز هم پیدا میشه؟؟؟؟؟؟
یا باید حتما اینترنتی بخرن دوستان شیرازی؟

دوست من! خیلی دوست داشتم اینکار امکان پذیر باشد و کتاب در همه‌ی شهرها در دسترس همدردانم باشد و راحت‌تر تهیه کنند اما متاسفانه تنها بودم و کسی حمایتم نکرد و ناشر هم که در توزیع کتاب هیچ همکاری نکرد، من هم یک زن تنها چه کاری ازم ساخته بود؟! و همین ارائه اینترنتی تنها راهی بود برای رساندن کتاب بدست همدردانم . بهرحال من این را به عشق خواندن شماها ترجمه کرده بودم و کاش همه همدردام آن را می خواندند و استفاده می کردند.
و اما چند نکته که احتمالا پاسخی باشد در برابر ایمیلها یا سوالهایی که به طرق مختلف پرسیده می شود :
-در این مدت بیشترین استقبال جهت تهیه و معرفی کتاب از طرف دوستان شیرازی و ارومیه ای بود.
-تصورم از سایت ام اس.سنتر با این همه عضو براین بود که کتاب به چاپ بعدی هم برسد(حتی اوایل به درخواست های دوستان غیر بیمار از کتاب نه می گفتم که یه وقت برای همدردم کم نیاد )! و با تصور اینکه همدردانم کارهای مثبتی که راجع به بیماری اشون میشه ارج می نهند و از نکات قوت همدرداشون حمایت می کنند طور دیگری می اندیشیدم. اما متاسفانه استقبال کتاب از سوی افراد غیر بیمار بیشتر از افراد بیمار شد وبرخلاف تصورم کمترین خرید از سوی بچه های سایت‌امون شد. توجه دوستان و خرید یک جلد از سوی هرکدام از آنها زحمات دوساله و شبهای بی خوابی ام را جلوه ی دیگر می داد و مشوقی می شد تا کارهای دیگری نیز براشون صورت گیرد و نشان میداد که آنها اینطور نیست که فقط در برابر چیزی که ضعیف اشان جلوه کند آشفته می شوند بلکه از کارهایی که جلوه گر عشق و قوای دیگرشان است حمایت می کنند. پروفسور جلینک با تمام کارهایی که در برابر بیماری ام.اس کرده درسهای بسیار بزرگی از عشق و اراده و شوق و .... از خود بجای گذاشته ونمود زیبایی است از بیماری ام. من این کتاب را بهترین و کاربردی ترین کتاب برای همدردام تشخیص دادم و برای همین برای ترجمه انتخاب کردم چرا که توسط فردی نوشته شده بود که خودش و مادرش بیمار ام.اس بودند و این بیماری را ازعمق جان تجربه کرده بود و از طرفی خودش پزشک و محقق در امورپزشکی بود
-اگر گذرتون به کتابفروشی در هرجایی بیفتد و کتابهای جدیدالچاپ را قیمتش را نظری افکنید می‌توانید قضاوت بجایی داشته باشید. چند روز پیش که نگاه می کردم کتابهایی با محتوای تکراری و حجم به مراتب خیلی پایین قیمت 40، 50 الی بالاتر خورده بود. من این کتاب را تنها با هزینه شخصی خودم و با نازل ترین قیمت به چاپ رساندم که مورد استفاده همدردانم باشد و حتی وقتی برای گرفتن وام به اداره ارشاد رفتم جوابی که گرفتم این بود: این کتاب چون در باب پزشکی است وام تعلق نمی گیرد و اگر و اگر.....
و از هیچ سو حمایت نشد اما دلسرد نشدم و باهر مشقتی بود به چاپ رساندم.
-چند نسخه از کتاب را به انجمن دادم که در صورت امکان برای خرید چند جلدش استقبال کنند که از سوی چند پزشک هم که خوانده شده بود مفید و جالب و قوی ارزیابی شده بود اما متاسفانه برای خریدش حمایتی نکردند و حتی از سوی دوستی که مرتبط با امور بیماران در انجمن است و دعوت کرد و قول مساعد که....اما متاسفانه دعوت ایشان هم فقط هزینه ی صرف وقت و رفت و برگشت هواپیما و .... بارم کرد و هیچ همکاری صورت نگرفت.
-کارهای زیادی برای بیماری در نظرداشتم انجام بدم اما با این نوع استقبال و ...نمی دانم چکار میشود کرد!
با این حال برخی از آنها را درفکر اجرا دارم اما در تعداد محدود و به هرحال هستند کسانی که قدر کار صورت گرفته بر خود را بدانند و اهمیت آن را دریابند و همین هم برام از قدر والایی برخورداراست.
همدم جان با توجه به شرایط گرونی کاغذ، درک میکنم؛قبل ازینکه پیغامتو ببینم من به تمام کتابفروشی های معروف شهر زنگ زدم تا ببینم کتابو دارن یانه؛میتونی کتابتو به کتابفروشی ها معرفی کنی؛اگه دوس داشتی یه ایمیل خصوصی برام بذار شماره کتابفروشی های معروف شهرمونو برات میذارم؛همدم جان تو معنای واقعی اسمتو با عشقت به ترجمه و چاپ کتاب ثابت کردی عزیزم؛

ببخشید همدم جان منظورم پیغام خصوصی بود نه ایمیل
(2013/08/31, 12:37 PM)mandana18 نوشته است: [ -> ]همدم جان با توجه به شرایط گرونی کاغذ، درک میکنم؛قبل ازینکه پیغامتو ببینم من به تمام کتابفروشی های معروف شهر زنگ زدم تا ببینم کتابو دارن یانه؛میتونی کتابتو به کتابفروشی ها معرفی کنی؛اگه دوس داشتی یه ایمیل خصوصی برام بذار شماره کتابفروشی های معروف شهرمونو برات میذارم؛همدم جان تو معنای واقعی اسمتو با عشقت به ترجمه و چاپ کتاب ثابت کردی عزیزم؛

ببخشید همدم جان منظورم پیغام خصوصی بود نه ایمیل

سپاس از محبت شما عزیزم.
در این مورد هرکدوم از دوستان باهام همکاری کنند ممنون می شومicon_question
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20