وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: بازارچه و جشنواره غذا به نفع بیماران ام.اس
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4
سلام
نمیدونم این هم بود یا نه به هر حال عجب اینشو دیگه ندیده بودم

بازارچه غذای آذرماه به نفع بیماران ام.اس - اولین داروی خوراکی ام.اس مورد تایید مراکز پژوهشی قرار گرفته که پیش بینی می شود در آینده ی نزدیک به بازار راه یابد

به گزارش خبرنامه ی ام.اس، در این بازارچه که همه ماهه برگزار می شود، غذاهای مختلفی که توسط خیرین طبخ شده به نفع بیماران مبتلا به این بیماری به فروش می رود.
ساعت شرکت در بازارچه: 11:30 الی 14:30 و آدرس: تهران - خیابان وصال شیرازی - بین خیابان های انقلاب و طالقانی - کوچه ی شمس - انجمن ام.اس ایران.
حدود 30 هزار نفر در ایران به ام اس مبتلا هستند. ام.اس یکی از بیماری های اختلال در سیستم عصبی است که هنوز علت ابتلا به آن به طور دقیق کشف نشده اما در سالهای اخیر تعداد مبتلایان به این بیماری در ایران افزایش چشم گیری داشته است.

داروهای موجود برای بیمای ام.اس - که همگی تزریقی هستند - تنها می توانند به کنترل و گسترش نیافتن آن کمک کنند. این داروها بسیار گران هستند؛ دولت بخشی از هزینه ی آن را پرداخت می کند و بخش دیگر توسط خود بیمار و کمک خیرین تامین می شود.
به تازگی اولین داروی خوراکی ام.اس مورد تایید مراکز پژوهشی قرار گرفته که پیش بینی می شود در آینده ی نزدیک به بازار راه یابد اما هزینه ی استفاده ی هر بیمار از آن برای یک سال حدود 45 میلیون تومانHuh تخمین زده شده است.
منبع:ام اس لینک
از كي تا كي؟
آره هر ماه تشکیل میشه.
یعنی چی به نفع بیماران ام اس؟
کاش بجای این کارا نشست هایی میذاشتن که ام اس رو از غول به شاخ و دمی که تو ذهن مردم هست به واقعیتی که هست تغییر بدن.
دو شب پیش دیگه داشتم میترکیدم از بس یکی از ام اس بد می گفت و من گوش میدادم.
قضیه 45 میلیون در سال چیه؟confusedconfused
یعنی چند درصدش به عهده بیمار هست؟icon_cryicon_cry
این که خیلی وقته هستش

همکارای من خیلی هاشون می رن از اینجا غذا می خرن

من که چند وقته پیش گفته بودم.
غذای آذرماه ؟؟!
هر وعده غذا چند ؟
میگم بریم اونجا خودمون به نفع خودمون بخریم بخوریم ؟؟!!
هر ماه برگزار میشه
بازارچه ی غذای دیماه به نفع بیماران ام.اس، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ی هفته ی جاری(14 و 15 دی ماه) در تهران برگزار می شود.بچه ها برید نوش جان کنید ما کارت داریم
به گزارش خبرنامه ی ام.اس، غذاهای طبخ شده توسط خیرین در این بازارچه به نفع بیماران مبتلا به ام.اس به فروش می رسد. انجمن ام. اس ایران میزبان
برپایی این بازارچه است و علاقمندان می توانند برای شرکت در آن ساعت 11:30 الی 14:30 به نشانی تهران - خیابان وصال شیرازی - بین خیابان های انقلاب و طالقانی - کوچه ی شمس - انجمن ام.اس ایران مراجعه کنند.
تحقیقات جدید محققان دانشگاه کلوریدا نشان می دهد كه در آینده ی نزدیک درمان موفق بيماري ام.اس محقق خواهد شد. به به پس حله .ام.اس، بیماری اختلال سیستم عصبی است که این اختلال در بیماران مختلف شدت و ضعف دارد. داروهایی که مبتلایان به ام.اس استفاده می کنند تنها به کنترل و گسترش نیافتن آن کمک می کند.

هم اکنون قریب به دو میلیون نفر در جهان و حدود 30 هزار نفر در ایران به ام.اس مبتلا هستند. روند ابتلا به این بیماری در چند سال گذشته در ایران سرعت داشته است. تاکنون علت ابتلا به این بیماری مشخص نشده است.
منبع:ام اس لینک
این بازارچه ماهیانه برگزار میشه.
همیشه دوس داشتم برم ولی لحظه آخر پشیمون میشم.
یعنی هر ماه 14 ام و 15 امک برگزار میشه؟
یا مثلا از کجا باید بفهمیم نمایشگاه بعدی کی و کجاست؟
صفحه ها: 1 2 3 4