امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیابیمارام اس میتواندموهایش رارنگ کند؟
#1
سلام دوستان سوالم تنها رنگ مونیست مش و هایلایت وشامپوهایی که کارنرم کنندگی برای مومیکنند وهمه اینجورچیزاهست ممنون میشم اطلاعات وتجربیاتتون رودراختیارم بگذارینSmile (16)Smile (16)

درضمن من دراین تاپیک صرفا تاثیررنگ مورابرمغزپرسیدم وباتاثیررنگ مو برحجم مو کاری ندارم
وقتشه جونم قدم بزاری توخونم
قهوموباعشق بریزی توی فنجونم******
#2
من تا حالا در مورد ضررش كه آيا ضرر داره يا نه از دكترم نپرسيدم. ولى اگه يه روزى شك كنم، فقط از دكترم ميپرسم. شايد شايد با اين دارو براى شما با اين وضعيت بيمارى مشكلى پيش نياره ولى براى من و روند بيماريم مشكل ساز بشه.
 تشکر شده توسط : (reihane(raz , samiramiss
#3
خانوما کسی تاحالاتجربه شو نداشته که موهاشورنگ کنه لطفا ازتجربتون بگین
وقتشه جونم قدم بزاری توخونم
قهوموباعشق بریزی توی فنجونم******
#4
سلام من موهامو رنگ کردم مشکلی فکر نکنم داشته باشه
 تشکر شده توسط : (reihane(raz , آنا
#5
(2016/10/14, 08:55 PM)منیره جان نوشته است: سلام من موهامو رنگ کردم مشکلی فکر نکنم داشته باشه

سرگیجه اینانداشتین

(2016/10/14, 08:56 PM)(reihane(raz نوشته است:
(2016/10/14, 08:55 PM)منیره جان نوشته است: سلام من موهامو رنگ کردم مشکلی فکر نکنم داشته باشه

سرگیجه اینانداشتین

تاحالافینگولیدنخوردینبافینگولیدتاکیدمیکنن هایلایت نکنین
وقتشه جونم قدم بزاری توخونم
قهوموباعشق بریزی توی فنجونم******
#6
من موهامو هم رنگ کردم هم هایلایت
مشکلیم نداشتم
اصلا تا حالا به فکرمم نرسیده بود که شاید مشکلی باشهconfused
شامپو نرم کننده نمیزنم ولی ماسک مو استفاده میکنم

تاحالافینگولیدنخوردینبافینگولیدتاکیدمیکنن هایلایت نکنین
[/quote]
کی این حرفو زده؟؟؟؟
من زمانی که رسیژن میزدم هایلایت کردم ولی الان دوباره تصمیم داشتم اینکارو بکنم
یعنی با فینگولید نمیشه؟؟؟؟sadsad
 تشکر شده توسط : (reihane(raz
#7
ازپرستارفینگولیدبپرسین

من فینگولیدقبلامیخوردم میگفت هیچوقت نبایدهایلایت کنم
کراتینه میشه کردیانه منظورم همون نرم کنندگی موهست برای چندماه
وقتشه جونم قدم بزاری توخونم
قهوموباعشق بریزی توی فنجونم******
 تشکر شده توسط : طاهره.
#8
من ميدونم كه كسانى كه سرطان داشتن و داروهاى شيمى درمانى استفاده ميكردن بهتره يا رنگ نكنن يا اگه مجبورن رنگهاى خاصى استفاده كنن. از دكترت بپرس. مطمئن ترين راهه
 تشکر شده توسط : طاهره. , (reihane(raz
#9
طبق خوندن تجربیات دوستان از داروهاشون تا جایی که یادمه برخی داروهای ام اس باعث ریزش مو و ضعیف شدن مو میشن
فک کنم همچین افرادی باید در استفاده از رنگ مو محتاط باشن و هر نوع رنگی نزنن که باعث ضعیف تر و ریزش موشون نشه

من خودم موهامو رنگ میکردم و درسته مشکلی نداشتم اما در کل دیدم رنگ کردن جنس موهامو خشن تر میکنه ترجیح دادم رنگ نکنم دیگه

حرفهای ما از روی تجربیاتمون هست و همه که جنس مو و شرایطشون مثل هم نیس که
پس مطمئن ترین راه برا دونستن اینکه بهتره رنگ کنی یا نه پرسیدن از پزشکت هست
[تصویر:  mscenter-emza-1.gif]
 تشکر شده توسط : (reihane(raz , برگ 7
#10
من بانوانترون موهام سست شده ولی موهام پرپشت وخشنه بانوانترون نازک شده وریزشش هم زیادیک سال بعدازتموم شدن نوانترون ان شاالله رنگ میکنم به حرف دکترم گوش نمیدمagreement2smilingهرکدوم یه چیزمیگن پرستارفینگولیدکه میگفت هایلایت کلانبایدکرد
وقتشه جونم قدم بزاری توخونم
قهوموباعشق بریزی توی فنجونم******
  




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان