امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات : 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ورزشی موثر برای مبتلایان به ام اس
#11
(2012/11/19, 06:40 PM)shokolat نوشته است: من که نمیتونم.اخه شنیدم میگن گرما ضرر داره!

پیشنهاد میدم در کنار هر مورد وموضوع که میتونه نکات مثبت ومنفی داشته باشه ما نکات مثبتشو بیشتر مدنظر بگیریم.agreement2

من سر کلاس به بچه ها میگم هیچوقت نگید من نمیتونم فلان حرکت یا کارو انجام بدم!بهتره بگیم سعی میکنم!
نمیتونم نهangry2سعی میکنمhappy0065.gif
میگن ضرر داره گرما!!!!!!!!!!ورزشکار المپیک هم باشه ورزش شدید بکنه گرمش بشه ممکنه اذیت بشه
ما هم همینطور ورزش تاسرحدواماندگی قرار نیست انجام بدیم ورزش اروم وپیوسته با شدت ملایم ومناسب با وضعیت وحالات هر شخصagreement2
ادم هی بسیاری چه در ایران وچه کشورهای دیگه داریم که با ام اس ورزش قهرمانی رو دنبال کردن پس این افراد هنگام ترین با گرما برخورد نکردن؟! نکات و از همه مهتر دید مثبت وتلقین مثبت داشته باشیم
گفته های شما کاملا صحیح و منطقیه
ولی این دید که تو اکثر بچه ها هست اینه که ترس از اینکه مبادا ورزش بیش از حد ممکنه باعث عود بیماری بشه.
خوب درسته که کسی که تجربه ورزش و ام اس رو پیدا کرده دیگه ترسی نداره . ولی قبول کنید کسایی که تازه مبتلا شدن یکم سخته براشون پذیرش این نکته که میشه با تردمیل کار کرد یا بدنسازی رفت یا ورزشهای رزمی انجام داد.خود من هم همینطور فکر میکنم که اگه بخوام برم بدنسازی و نخوام یوگا کار کنم چکار باید کنم یا کجا برام مناسبه.
چون تا به حال هیچ جایی رو من پیدا نکردم که بتونه بهم با توجه به شرایط جسمیم مشاورد بده که چه کار باید کنم...

نیم کیلو باش ولی مرد باش...!!!!
 تشکر شده توسط : shokolat , i_sh , zohrevand
#12
من حدود نیم ساعت ک پیاده روی میکنم حس میکنم کمرم یطوری میشه انگار تعادلمو رو پاهام نمیتونم نگه دارم ,که اونم از خستگی پاهامه فکر کنم ولی تو شنا یک ساعت ونیم حرکتو دارم مشکلی نیست confused2 من دلم میخواد پیاده روی کنم قبلا یک ساعت و نیم ترد میل میزدم اما از وقتی ک فهمیدم ... انگار ناتوان تر شدم rolleyes
در چشمان کسی که پرواز را نمی فهمد , هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.
 تشکر شده توسط : shokolat , zohrevand
#13
چرا پذیرش اینکه بعد ازابتلا میتونن روتردمیل راه رفتن یا دویدن رو ادامه بدیم سخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
مگه دید خود ما از ام اس چیه؟ما هم میتونیم تمام فعالیت ها رو مثل دیگران انجام بدیم بدونه تلقین های منفی وبی پایه واساس!
الان خوشبختانه هر باشگاهی با هررشته ای یه متخصص ورزش داره یعنی همون مربی،میتونید از پایه وبه اهستگی مثل ادمهای مبتدی دیگه از مربی مربوطه برنامه تمرینی دریافت کنید.دیگه مثل قدیم باشگاه ها وتجهیزات بدون سرپرست اگاه ومربی در اختیار ورزشکارا نیست.


قبلا یک ساعت و نیم ترد میل میزدم اما از وقتی ک فهمیدم ... انگار ناتوان تر شدم
شما الان هم همون ادم قبل هستی با این تفاوت که الان یه کوچولو داری تلقین های..........angry2angry2angry2angry2 انگار وشاید واحتمالا رو از ذهنت بیرون ببر.
شرایط تغییری نکرده فقط تو باید بیشتر از قبل نشون بدی که تواناییagreement2agreement2
همیشه سختترین نمایش به بهترین بازیگر تعلق داره شاکی سختیهای دنیا نباش شاید تو بهترین بازیگر خدایی....!!!!!!!!!love28
 تشکر شده توسط : ghaside , zohrevand
#14
confused2confused2 باور کن تلقین نیست یه گرفتگی تو کمرم بوجود میاد همین ک میخوام یه حرکت سریع کنم راه رفتن رو ترد میل هم چنان حرارت بدنمو میبره بالا ک نگو وقتی ام ک اولین بار برام مشکل پیش اومد بعد از پیاده روی و تعریق زیاد بود .نمی خوام دیگه اون لحظه رو ببینم .سخته ولی سعی میکنم ب امید خدا ک نشه ولی راست میگی تو بعضی موردها تلقین میکنم اما خستگیمو نمیتونم انکار کنم عزیزم
در چشمان کسی که پرواز را نمی فهمد , هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.
 تشکر شده توسط : shokolat , zohrevand
#15
خدا روشکرکه میتوانیدیکساعت تردمیل بروید.sad2sad2sad2sad2
دردوعالم جلال ما زهراست/رمزتغییرحال ما زهراست/عیدبافاطمیه می آیدذکرتحویل سال مازهراست
السلام علیک ایتهاالصدیقه الشهیده

 تشکر شده توسط : برگ 7 , zohrevand
#16
(2012/11/20, 10:45 PM)پویش نوشته است: خدا روشکرکه میتوانیدیکساعت تردمیل بروید.sad2sad2sad2sad2
عزیزم در گذشته های ن چندان دور یک ساعت sad2 بازم شکر confused

در چشمان کسی که پرواز را نمی فهمد , هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.
 تشکر شده توسط : zohrevand
#17
همه ادمها اگر بیشتر از حد فعالیت ومشغله داشته باشن خسته میشن این طبیعیه دوستمwink2
برای خستگی اولین کار اینه تلقین روبزاری کنار ودومین کار هم اینه که تلاشتو متعادلتر کنی و حتی با مشورت پزشکت لازم شد برای خستگی راه حل دیگه ای پیدا کنید.
بهرحال من میدونم که یه ادم باروحیه وقوی واز همه مهمتر مصمم از پس هر ناملایمتی ای برمیادagreement2agreement2بله درسته حتی شما دوست عزیزsmilinghappy0065.gifhappy0065.gifhappy0065.gif
همیشه سختترین نمایش به بهترین بازیگر تعلق داره شاکی سختیهای دنیا نباش شاید تو بهترین بازیگر خدایی....!!!!!!!!!love28
 تشکر شده توسط : TootFarangi , الهام ج , zohrevand
#18
اقا این مطلب درسته.من بدنسازی کار می کنم خدایی خیلی خوبم.البتم قبلشم خوب بودم ولی الان خیلی.یه مدتم که وخ نمیشه برم باشگا تفاوتو قشننننگ احساس می کنم
گل زرد و گل زرد و گل زرد/بیا باهم بنالیم از سر درد.عنان تا در کف نا مردمان هست/ستم بر مرد خواهد کرد نامرد
 تشکر شده توسط : shokolat , نازلی , ghaside , zohrevand
#19
من که میرم دور پارک ملت 3 دور 4 دور میدوام کلی هم کیف میده، این اواخر هم یک چیزی حدود 3 کیلو وزنم کم شده laughing3
پ.ن : پارک ملت اینجا 3500 متر محیطش هست.

تازگی ها هم باز شروع کردم واسه کوووووووووووووووه icon_biggrin ولی به هیشکی پیشنهاد نمی دم چون به شدت تعریق داره و افزایش دمای بدن فوق العاده زیاد میشه.
تازه وسایلش هم خیلی گرونه rolleyes
Free chees is found on the mousetrap
To catch anything you want you must pay it's worth
 تشکر شده توسط : نازلی , ghaside , OMG! , zohrevand
#20
تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰
ورزش هاي مفيد براي مبتلايان به ام اس

سلامت نیوز : نتايج تحقيقات نشان مي دهد، ورزش هاي کوتاه و متعادل از جمله پياده روي يا دوچرخه سواري ثابت، مي تواند در افزايش ميزان انرژي در مبتلايان به ام اس موثر باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ؛ در اين تحقيقات مشخص شد بيماراني که در کلاس هاي ورزشي کوتاه مدت (هر بار چند دقيقه) شرکت مي کردند، کيفيت زندگي بهتر و احساس خستگي کمتري داشتند. اين شرکت کنندگان از بهتر شدن عملکرد اجتماعي و کيفيت زندگي شان خبر دادند. يک برنامه ورزشي مناسب، مي تواند يک راه حل مناسب براي کنترل برخي علايم ام اس باشد. خستگي مفرط، يکي از شايع ترين علايم نگران کننده اين اختلال است که مي تواند به طور موثر روي کيفيت زندگي فرد تاثير بگذارد.
2014-01-18 13:01 سلامت نیوز
http://www.titrkhan.com/news/51217
اے دنیا کے مسافر منزل تیری قبرھیں اے کر رھا ھیں جو تو دو دن کا یہ سفرھیں موت ھیں تیرا ان دیکھا ساتھی آچانگ تجھے نگل لے گا:ای مسافر دنیا خونه ی توقبر است ای که هرکاری میکنی سفر دو روزه هست مرگ رفیق ندیده ی تو است یکهو نفست رو می گیره
 تشکر شده توسط : آنا , برگ 7 , سها , OMG! , zohrevand
  


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  قبل و بعد از تمرینات ورزشی چه بخوریم؟ نازلی 4 1,266 2013/10/19, 09:46 PM
آخرین ارسال: TootFarangi
  آب و اهمیت آن در اجرای حرکات ورزشی shokolat 0 1,402 2013/07/28, 06:09 PM
آخرین ارسال: shokolat
  ۵ نکته برای ترشح بیشتر هورمون رشد shokolat 0 1,568 2013/04/17, 10:30 AM
آخرین ارسال: shokolat
  راه حل های مختلف برای لاغر شدن shokolat 14 7,828 2012/11/21, 01:38 AM
آخرین ارسال: odika
  ۴ حرکت فوق العاده خطرناک برای بدن shokolat 2 1,746 2012/10/05, 09:42 PM
آخرین ارسال: reza_akrami_a
  8 اصل برای ورزش های تابستانی shokolat 0 1,211 2012/09/01, 09:41 AM
آخرین ارسال: shokolat
  نکاتی موثر در کوچک کردن شکم shokolat 2 8,314 2012/07/02, 03:17 PM
آخرین ارسال: # پریسا #
Heart چقدر پروتئین برای تقویت ماهیچه ها نیاز است؟ شهرزاد 0 1,196 2012/06/06, 12:39 AM
آخرین ارسال: شهرزاد
  ورزش برای برخی افراد مفید به نظر نمی رسد. warrior 0 1,130 2012/06/02, 02:23 AM
آخرین ارسال: warrior
  بهترین ساعت برای دویدن و لاغر شدن shokolat 0 1,271 2011/12/25, 11:10 AM
آخرین ارسال: shokolat



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

علت بوجود آمدن بیماری ام اس چیست