•  قبلی
  • 1
  • 2
  • 3(current)
  • 4
  • 5
  • ...
  • 7
  • بعدی 
امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امیتازات : 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرح حال يك حمله كه منجر به بستري شدن شما وگرفتن پالس تراپي شده است
#21
سلام خانم mysis اگر منظورتون از ایموگولوبین همون ivig هست اره من این دارو رو گرفتم....همزمان که نبود پس از اتمام پالسم بود....دکتر صحرائیان خودشون تشریف ندارن...من کاراما دکتر نیکنام کردن....خوب فکر کنم با پالس بر طرف میشد حالا چه نیازی به ivig بود نمیدونم....شما چیزی در مورد این دارو میدونین؟کاربردش چیه؟کلا خوب بود من که نمیدونم چی بود ولی خوب بود
[تصویر:  43679430772591471299.gif]



 تشکر شده توسط : mysis , paeazan , zohaa , عمومهربان
#22
(2012/07/05, 11:00 AM)sooorooosh نوشته است: سلام خانم mysis اگر منظورتون از ایموگولوبین همون ivig هست اره من این دارو رو گرفتم....همزمان که نبود پس از اتمام پالسم بود....دکتر صحرائیان خودشون تشریف ندارن...من کاراما دکتر نیکنام کردن....خوب فکر کنم با پالس بر طرف میشد حالا چه نیازی به ivig بود نمیدونم....شما چیزی در مورد این دارو میدونین؟کاربردش چیه؟کلا خوب بود من که نمیدونم چی بود ولی خوب بود

سلام سروش جان من آقا هستمagreement2

اگه با پالس برطرف میشد از ایموگولوبین استفاده نمیکردن در مواقعی که کورتون جواب نمیده IVIG میزنن و تزریقشم دوره داره نمیدونم چند روز به شما تزریق کردن؟
 تشکر شده توسط : sooorooosh , paeazan , zohaa , عمومهربان
#23
سروش خوشحالم که بهتری ایشالله دیگه عودی نداشته باشی یا حداقل به این زودیا نیاد سراغت
خوشحالم که رفتیب پیش دکتریکه بقول خودت مثل مادر ادمه و مهربونه این خیلی خوبه خوشحالم icon_question یه دکتر خوب میتونه بیماری رو سرکوب کنه و زندگی رو شاد کنه ورفع غصه و بلا کنه باور کن agreement2

راز زندگی آرام اینست امروز را در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار baybay
 تشکر شده توسط : sooorooosh , ارزو
#24
سروش خدا رو شکر که بهتر شدی ، حتما میدونی که دور شیرینی و شوری و چربی رو این روزا باید خط بکشی دیگه ؟
به خاطر عوارض کورتون که قند و فشار خون رو میتونه بالا ببره ، باید غذای بی نمک بخوری و قند و مواد قندی هم نخوری فعلا.
چشم ها را بـایـد شست . ، . جـــور دیـگـر بـایــد دیـــد
 تشکر شده توسط : sooorooosh
#25
معذرت میخوام اقای mysis والا من دیگه نپرسیدم چند تا بهم میزنین....انقدر کورتن و امپولای مختلف بهم زدن که اهمیت اونجوری نداشت که حالا چند تا چیز دیگه هم وارد بدنم بشه....دکتر صحرائیان خودشون سفر تشریف داشتنو خود دکتر نیکنام مسئول کارام بودن تو این مدت....همشم میگفتن هیچیت نمیشه تا دکتر تشریف بیارن تحویلت بدم ایشون در قبال بیماریت تصمیم گیری کنن....از اون جائی که خانم بودن و واقعا هم احساس مسوئلیت زیاد شدید میکرد ن دیگه اکثر داروها بمن تزریق شد...خوب حالا تا حدود خیلی زیادی علائمم برگشته شکر خدا....فقط یه مشکلی هست که با چند تا از بچه ها بحث کردم...بخاطر اطلاعاتتون از شما هم میپرسم....لطف کنید و جواب بدین ممنونتون میشم....من بعد از گرفتن 8 گرم پالس و اون داروهای دیگه یک مقدار در پاهام احساس کم جونی و بیضعفی میکنم....یعنی حس میکنم زانوهای پام اون قدرت سابق رو نداره...البته همین مسئله خیلی ناراحتم کرد و دیشب از 10 شب تا 2 صبح باعث شد برم کل خیابان چمران رو پیاده برم.....دکترم میگفت همش 500 متر راه میتونی بری...دیشب نشون دادم 12.8 کیلومتر رو رام میرم...تازه دیگه بقیه نتونستن و اگر نه باز میرفتم....الان شما نظرتون چیه الان کم ضعف شدن پاهام اثر پالس تراپی شدیده یا اثرات بعد از حمله بدی هست که داشتم؟که میتونه موندگارم باشه؟اگر راهی کسی برای بر طرف شدنش سراغ داره...اگر واقعا حس میکنین بر طرف میشه...برادر کوچیکتونو راهنمائی کنین...از لطفتون بینهایت ممنونم
[تصویر:  43679430772591471299.gif]



 تشکر شده توسط : mysis , paeazan , nazaninamiri70 , ahya
#26
سروش عزیز خیلی خوشحالم که حمله رو رد کردی و مطمئن باش به زودی با کم شدن اثر پالس شدید و IVIG قدرت قبلی رو بدست میاری و به زندگی روزمره خودتون ادامه میدید برای برطرف شدن علائم کورتون از سبزیجات زیاد همراه با مانبع پتاسیم مثل موز و ... استفاده کنید بسیار مفید هستند

ناگفته نماند من با اینکه سالم هستم نمیتونم 12 کیلومتر راه برم icon_biggrin مطمنم شما با این پیاده روی ام اس رو به زانو در میاری اما سعی کن زیاده روی نکنی به زودی خوب میشی دوست خوبمhappy0065.gifWink
 تشکر شده توسط : sooorooosh , nazaninamiri70 , برگ 7
#27
به امید سلامتی برای سروش عزیز و همه بچه هاhappy0065.gif
شانه ات کو ؟

دنیایم باز به هم ریخته ...sad2
 تشکر شده توسط : ارزو , sooorooosh , nazaninamiri70
#28
سروش عزیز میتونه بخاطر داروهایی که در زمان حمله بهت دادن و کورتن باشه اخه بدن کمی ضعیف میشه
ایشالله بعدش که قرصهاتم تموم شد و به روال قبلی برگشتی بیشتر از اینها راه میری و مثل سابق میشی agreement2

راز زندگی آرام اینست امروز را در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار baybay
 تشکر شده توسط : sooorooosh
#29
آخه به چه قیمتی!
من حمله اولم که پاهام رو درگیر کرد با 5 تا کورتون سریع خوب شد. ولی حمله بعدی که دستم رو درگیر کرده بود با تزریق 3 تا کورتون 6 ماه طول کشید که دستم خوب [php][php]بشه. یعنی 6 ماه در حسرت نوشتن بودم. پس بهتر بود از همون اول 5 تا کورتون رو میزدم و خودم رو راحت میکردم
من تا حالا زیر نظر 6 تا دکتر بودم. بهترین دکترها! ولی اولین دکتر فقط تونست بیماری منو تشخیص بده. به خاطر همین حالم از 5 تای دیگه به هم میخوره
شما هم ترجیحا با یه دکتر دیگه هم مشورت کنید
 تشکر شده توسط : عمومهربان
#30
ماما ن من ام اس داره.چند وقته که خیلی کم حرف شده بس که دکترش قرص اعصاب بهش میده.
الان 1هفته اس که تغریبا داره فلج میشه حرکتش خیلی بد شده.خودش می گه داره فراموشیم می گیره.اما دکتر فقط6تا آمپول بهش داده واسه 1هفته.
یه سوال دارم بنظرتون واسش فیزیو خوبه؟
 تشکر شده توسط : visko , عمومهربان
  
  •  قبلی
  • 1
  • 2
  • 3(current)
  • 4
  • 5
  • ...
  • 7
  • بعدی 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  پالس تراپی وعوارض کورتون TootFarangi 230 221,151 2018/08/22, 08:27 PM
آخرین ارسال: الی کوچولو
  چگونه از پزشکتان در زمان نیاز به پالس و حمله ms وقت ملاقات گرفتین hessam 6 1,482 2018/06/17, 12:50 PM
آخرین ارسال: nahid
  بستری شدن در بیمارستان(پالس) voodoo 54 36,530 2018/02/06, 04:40 PM
آخرین ارسال: prsttaheri
  پالس كورتون و سرعت عمل مغز yaro 56 43,281 2017/12/30, 07:54 PM
آخرین ارسال: N@RGES
  پالس تراپی در منزل parastoo joon 44 28,232 2016/02/19, 01:14 PM
آخرین ارسال: atlasweb



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

علت بوجود آمدن بیماری ام اس چیست