امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امیتازات : 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آمپول Synacthen Depot و Tetracosactid
#31
این یک آمپول کورتونی هست با دوز بسیار پایین .
منم یک دونه استفاده کردم ، تقریبا شبیه کورتون عمل می کنه.
پای راستم داغ میشد دکتر واسم تجویز کرد ، تزریقش کردم بعد 2 - 3 هفته دوباره شد مثل اول واسه همین یک کورتون وریدی هم داد که خوب شد دیگه.
فقط وقتی تزریق کردی زیاد پات رو تکون نده ، من بعد از تزریق پاشدم رفتم پارک شروع کردم به دویدن که شب جاش درد داشت نمی شد بخوابم laughing3
Free chees is found on the mousetrap
To catch anything you want you must pay it's worth
 تشکر شده توسط : SSA , فرناز , paeazan , movahedi
#32
سلام به همه
من الان 5 ساله ام اس دارم و بتافرون میزنم
الان چند روزه که چشم چپم تار شده و
دکترم 3تا امپول Synacthen Depot واسم نوشته که 1روز در میون میزنم
تا الان 3تا رو زدم ولی اصلا بهتر نشده و هنوز تار میبینمsadsad
کسی میتونه اطلاعات دقیق تر بهم بده؟
چشمم کی خوب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟rolleyes
 تشکر شده توسط : nazaninamiri70 , movahedi
#33
به دکتر رتان دوباره بگویید من یادم به من در مورد مشابه ۳ روز کورتون تزریقی و خوراکی می دادند البته هر دکتری یک روش خاص خودش را دارد
گفت از دوست چه خواهی که تورا شاد کند گفتم از دوست همین بس که ز ما یاد کند
If you want to be OK , you should have a healthy lifestyle with exercise and don`t think about any problems
 تشکر شده توسط : paeazan , sara22 , movahedi
#34
(2013/03/05, 07:15 PM)sara22 نوشته است: سلام به همه
من الان 5 ساله ام اس دارم و بتافرون میزنم
الان چند روزه که چشم چپم تار شده و
دکترم 3تا امپول Synacthen Depot واسم نوشته که 1روز در میون میزنم
تا الان 3تا رو زدم ولی اصلا بهتر نشده و هنوز تار میبینمsadsad
کسی میتونه اطلاعات دقیق تر بهم بده؟
چشمم کی خوب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟rolleyes

دوست عزیز احتمالا دکتر تشخیص التهاب ساده داده که 3 تا آمپول نوشته

پس نگران نباشید با صبر و حوصله و روحیه مثبت به زودی تاری دید برطرف میشه
 تشکر شده توسط : movahedi , sara22
#35
(2013/03/05, 07:15 PM)sara22 نوشته است: سلام به همه
من الان 5 ساله ام اس دارم و بتافرون میزنم
الان چند روزه که چشم چپم تار شده و
دکترم 3تا امپول Synacthen Depot واسم نوشته که 1روز در میون میزنم
تا الان 3تا رو زدم ولی اصلا بهتر نشده و هنوز تار میبینمsadsad
کسی میتونه اطلاعات دقیق تر بهم بده؟
چشمم کی خوب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟rolleyes

دوست عزیز من همیشه وقت حمله از این آمپول استفاده کردم
این آمپول دیر اثر می ذاره
ولی مطمئن باشین که خوب می شین
 تشکر شده توسط : movahedi , sara22
#36
من باز تزریق این آمپول رو بصورت کاملا خودسرانه شروع کردم!
حالم اصلا خوب نبود، سردرد، کمر درد، چشم درد و پشت درد شدیدی دارم.
وقت دکتر هم چهار ماه دیگه دارم.
تا اون وقع که میمیرم!
سه تا از این آمپول رو هنوز توی یخچال داشتم.
یکیشو زدم، اما شدیدا داغ کردم.
فشارم بالا نیست، مثل همیشه 10.
کسی میدونه با این همه گرمای داخلی چیکار کنم؟
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
#37
خواهشا خود درمانی ممنوع
خب میرفتی یه نورولوژیست دیگه تا نوبت دکتر خودت بشه
شاید برای این حالتها چیز دیگه ای بهت میداد
ام اس شاید مسیر را برایمان ناهموار کند، اما مانع حرکتمان نخواهد شد
[تصویر:  1927b880db2a9f321.jpg]

 تشکر شده توسط : SSA
#38
خسته شدم انقدر رفتم دکتر.
یادته گفتم برای سردردم فرستاده شدم پیش دکتر گوش و حلق و بینی؟
عکس از سرم گرفت و گفت هیچیت نیست.
مشکل چشم هم ندارم.
مدام دکترا به هم پاس میدن آدمو.
پارسال هم همینطور شد.
منم خودسرانه این آمپول رو زدم.
اما دکتر عظیمی مخالفتی نکرد!
پیش یه نورولوژیست هم رفتم.
گفت یا بیا پیش من یا برو پیش دکتر خودت. چون تجویز اونو من قبول ندارم!

منم خودسرانه برای خودم تجویز میکنم!
اما اینبار اثرش خیلی زیاده!
مثل وقتیه که پالس میگیرم.
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
#39
سمیراجان این که تو استفاده کردی یه کورتن خفیفه.از متیل خفیف تره.میگم باید دکتر برات نظر بده چون شایذ برای مشکلت قرصی باشه یا بهت متیل بده
خب من اینجا برای نوشتن نسخ و چیزهای ساده میرم پیش 1 دکتر مغز و اعصاب معمولی که زود بهم نوبت بده و بهم هم نگی برو پیش دکتر خودت و..

شاید بخودت فشار میاری که کمردرد میگیری.یا کفشت پاشنه بلند

یه بار دیگه هم بهت گفتم.جمشید خدادادی رو نمیشناسم اما نکاتی از جزوشو که رعایت کردم نتیجه گرفتک.تو چند روز امتجان کن، غذاهای سرد نخور ببین سردردت بهبود پیدا نمیکنه؟
من راضیم از رعایت رژیم خدادادی.اولش سخته اما بعدش عادت میکنی.صد البته میل با خودته
ام اس شاید مسیر را برایمان ناهموار کند، اما مانع حرکتمان نخواهد شد
[تصویر:  1927b880db2a9f321.jpg]

 تشکر شده توسط : SSA
#40
ممنون.
من فقط کتونی میپوشم، از کفش پاشنه دار استفاده نمیکنم.
سردرد و چشم دردم حتی با ژلوفن خوب نمیشه.
منم تا حالا پیش خدادادی نرفتم.
دکتر عظیمی از این دکترا خوشش نمیاد منم برای اینکه ناراحت نشه به طب سنتی متوسل نشدم.
اما حس میکنم کم کم دارم نادیده گرفته میشم.
اما استفاده ازین سه تا آمپول که ضرری نداره، داره؟
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
 تشکر شده توسط : paeazan
  


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آمپول اندوکسان omid 2 19,267 2012/07/31, 09:06 PM
آخرین ارسال: omid



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان