دوره نیمه خصوصی یوگا(بانوان)

تاریخ
۳ الی ۲۹ بهمن
ساعت
۱۷:۳۰
مهلت ثبت نام
۱ بهمن ۱۴۰۰
ظرفیت باقی مانده
2 نفر
مبلغ
240,000 تومان
ثبت نام

روزهای کرونایی و قرنطینه باعث شد همه بیش از پیش از فضای مجازی استفاده کنیم و ما رو به فکر انداخت تا کلاس های آنلاین یوگا رو برگزار کنیم تا روح و جسممون رو تقویت کنیم. حالا یاد گرفتیم روح و جسمی قوی برای بالا بردن کیفیت زندگیمون واجبه و ما همیشه باید آماده باشیم و از لحظه لحظه ی زندگی لذت ببریم.

 

شرکت در کلاس های آنلاین خیلی راحته. نه لازمه سوار تاکسی بشید و مسافتی رو طی کنید و نه لازمه حتما تو شهرهای بزرگ مثل تهران باشید. فقط کافیه برنامه واتساپ رو نصب کنید. کلاس ها به صورت نیمه خصوصی در گروه های شش تا هشت نفره در تماس های تصویری واتساپ و نرم افزارهای مشابه برگزار میشه. شما مربی رو میبینید و گوشیتون رو در فاصله ی مناسبی از خودتون قرار میدید تا مربی هنگام انجام حرکات دید کاملی به شما داشته باشن و بتونن شما رو در انجام صحیح حرکات یاری کنند. خیلی مهمه که سر ساعت تو کلاس حضور داشته باشید تا حداکثر استفاده لازم رو از فضا ببرید.

 

یوگای آنلاین

 

هر ترم در هشت جلسه ی یک ساعته (هفته ای دو جلسه) برگزار میشه، کلاس بانوان و آقایان جدا برگزار میشه مربی بانوان خانم هستند و همه ی مربیان دارای مدرک مربیگری از فدراسیون هست.

 

زمانیکه ثبت نامتون تکمیل شد در گروه واتساپی عضو میشید و توسط ادمین تمامی اطلاعات پزشکی شما گرفته میشه تا با در نظر گرفتن شرایط و محدودیت های احتمالیتون بهترین برنامه تمرینی براتون در نظر گرفته بشه، ادمین دوره پشتیبانی از دوره رو به صورت کامل انجام میده و شما میتونید هر سوال و درخواستی داشتید از طریق ایشون انجام بدید. 

 

برای خانم هایی که شاغل هستند وقتی از سر کار برمیگردن میتونه ی تایم خوبی باشه برای یوگا کردن و خستگی یک روز پر استرس رو از تن به در کردن.

 

***  یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها ساعت 17:30 الی 18:30 ***

 

داشتن یک بیماری مزمن مانند ام اس می تواند منبع جدیدی از استرس ایجاد کند. اما استرس می تواند از منابع دیگری نیز ناشی شود، از جمله کار، روابط شخصی یا نگرانی های مالی. استرس زیاد ممکن است علائم MS را بدتر کند. یک فعالیت آرامش بخش و کاهش دهنده استرس مانند یوگا، مدیتیشن و تمرینات تنفسی همه مواردی هستند که ممکن است به کاهش استرس و از بین بردن خطر بدتر شدن علائم کمک کنند.

 

یوگا می تواند با تحت تأثیر قرار دادن سه قسمت که اغلب تحت تأثیر استرس قرار می گیرند، فرد مبتلا به ام اس را به آرامش برساند:

بدن، ذهن و تنفس

 

یوگا و ام اس

 

⚛️ کلاسها به صورت تماس تصویری و همراه با ارتباط دو طرفه مربی و پرتوجو صورت میگیرد و پرتوجو همزمان شاهد انجام حرکات توسط مربی و دیگر پرتوجویان است.

⚛️ امکان ضبط ویدیو کلاس ها وجود ندارد و نیاز است پرتوجو در ساعت مقرر در کلاس حضور یابد.

⚛️ پس از ثبت نام و پرداخت شهریه، در صورت انصراف امکان عودت وجود ندارد.

 

به چه ابزاری نیاز داریم و بهتر است در چه مکانی حرکات را انجام دهیم؟

مکانی تمیز و ساکت که بتوانیم در طول جلسه بدون مزاحمت بمانیم بهترین است. مدت کمی طول می کشد تا در بی طرفی و سکون مورد نیاز برای مشاهده واضح وضعیت خود قرار بگیرید.باید به وضعیت جسمی و روحی خود آگاهی کامل داشته باشید هنگام انجام حرکات یا مراقبه و وانهادگی بعد از حرکات جدا شدن از حال و هوای محیط و سپس تلاش برای بازگشت به جایی که بودیم یا باید باشیم، دشوار است. در صورت لزوم زمانی کوتاه قبل از شروع کلاس برنامه‌ریزی کنید و با محیط ارتباط برقرار کنید و از نظر ذهنی آماده شوید، سعی کنید خود را از حواس‌پرتی دور نگه دارید.

ابزاراصلی: (میتوانید از مغازه های وسایل ورزشی فروشی تهیه فرمایید)

- مت یوگا یا زیرانداز

- کمربند یوگا یا شال ساده

- آجر یوگا یا ی کتاب محکم

- چوب یوگا

 

یوگا از حالت های بدنی، ورزش های تنفسی، آرامش و مراقبه استفاده می کند تا بهترین حالت سلامت جسمی و روانی را به فرد منتقل کند. یوگا یک فعالیت محبوب و ایمن برای افراد مبتلا به ام اس است. به عنوان نوعی ورزش، یوگا از نظر بهبود تعادل، قدرت و انعطاف پذیری، مزایای قابل مقایسه ای با فعالیت هایی مانند پیلاتس یا شنا دارد. با این حال، با یوگا، عناصر آرامش و هوشیاری نیز وجود دارد که نشان داده شده است استرس و افسردگی را بهبود می بخشد. از این رو نباید تأثیر یوگا در ام اس را دست کم گرفت.

 

تو کلاس های یوگای ام اس سنتر شما میتونید دوستای خوبی پیدا کنید که همگی با هم درد مشترک داریم و کاملا درک متقابل از شرایطمون وجود داره، منظر دیدارتون هستیم.

 

 

 

 


لوازم مورد نیاز:
موبایل و اینترنت