دوره آنلاین باشگاه خنده ام اس سنتر دی ماه 1400

تاریخ
۲ الی ۲۹ بهمن
ساعت
۱۹:۰۰
مهلت ثبت نام
۲ بهمن ۱۴۰۰
ظرفیت باقی مانده
6 نفر
مبلغ
240,000 تومان
ثبت نام

مطمئنا تا حالا اسم باشگاه خنده ( یوگای خنده ) رو نشنیدی.


تو این متن ۵ دقيقه ای خیلی خلاصه و مفید بهت میگیم.


خواندن متن رو ادامه بدین که یه سورپرایز هم براتون داریم.


با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته توسط ام اس سنتر از کاربرای سایت و اینستاگرام به این نتیجه رسیدیم که سطح تنش و استرس در بیماران ام اس بالا هست پس توصیه می کنیم با شرکت در این کلاس ها بتونید زندگی با کیفیت تری داشته باشید.

همه ی ما هر روز استرس های پر فشار و خیلی زیادی رو تحمل میکنیم. استرس ها روی جسم، ذهن و احساس ما تاثیر میذاره ولی تاثیرش رو در طولانی مدت بصورت بیماری و ناگهانی نشون میده. اگه استرس ها رو از جسم خالي نکنیم، سیستم ایمنی و اعصاب بهم میریزه، ارگان های مختلف بدن درست کار نمیکنن و همه ی این ها یعنی در آینده بسیار نزدیک بیمار میشیم یا بیماری سرعت بیشتری میگیره و بدتر میشه. حالا همین تاثیرات بسیار بد استرس روی جسم، روی ذهن و احساس ما هم تاثیر میذاره، ممکنه زودرنج تر، عصبانی تر، کم تحمل تر بشیم و بیشتر نگران سلامتی خودمون باشیم و مضطرب و دلسرد از آینده بشیم. بیشتر اوقات هم دلهره داریم و ترس تو وجود ما رخنه کرده.


حالا شما چه کارایی رو در طول هفته انجام میدین که استرس رو تخلیه کنین ؟!


با این همه مشكلات روزانه چقدر وقت میکنین دنبال چنین فعالیتی بگردین ؟

 

از بین این فعاليت ها کدومشون میتونه سریع تاثیر بزاره و تاثیراتش طولانی مدت تر باشه ؟!


باشگاه خنده چه تاثیری روی استرس و اضطراب داره؟



- به طور كلي هدف باشگاه خنده بالا بردن سطح سلامت فيزيكي ، ذهني، روحي، شادی و خوشحالی همه ي افراد جامعه است.

- تکنیک های استفاده شده در باشگاه خنده بر اساس آخرين مطالعات علمی در زمینه روانشناسی مثبت گرا ، ایمونولوژی‌ ( سیستم ایمنی شناسی ) ، عصب شناسی طراحی شده است.

- “باشگاه خنده’. ترکیبی از تمرينات تنفسی ورزش یوگا ، بازی های مختلف برای ترویج خنده ، تکنیک های خنده طولانی مدت ، مدیتیشین و تمرینات ذهنی است. در پایان متن خلاصه ای از تاریخچه براتون قرار داده شده.

- پیشاپیش همتون میتونید یه جلسه مهمان باشگاه خنده آنلاین مجموعه ام اس سنتر باشين تا درک بهتر پیدا کنید. تا آخر متن بخونید تا راهنمایی بشيد.

- ۱۶ جلسه باشگاه خنده برای ۲ ماه ( هفته ۲ جلسه شرکت در باشگاه خنده ) میتونه تا ۲۰ نمره علائم استرس و اضطراب و افسردگی رو کم کنه.



تاثیـــرات بلنـــد مــدت یوگــای خنــــده :
 
✔️ افزایش ۴ برابری ترشح سروتونین در مغز (مبارزه با افسردگی)
 
✔️ کاهش تأثیرات مخرب استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن
 
✔️ دریافت اکسیژن بیشتر به مغز و بدن
 
✔️ تخلیه احساسات و هیجانات مخرب و منفی
 
✔️ تمرین ایجاد نگرش مثبت در زندگی
 
✔️ بهبود تنگی نفس و گرفتگی عضلات قفسه سینه ، گلو
 
✔️ بهبود روحیه و وضعیت جسمانی بیماران
 
✔️ تسکین و افزایش تحمل درد
 
✔️ احساس شعف و انرژی بیشتر
 

باز یادآوری کنم از این فرصت استفاده کنید و یه جلسه مهمان باشگاه خنده آنلاین مجموعه ام اس سنتر باشين تا درک بهتر پیدا کنید. تا آخر متن بخونید تا راهنمایی بشيد.


مربیان این دوره آقا و خانم هستند که مدارک خنده تراپی و یوگای خنده خودشون رو به ترتیب از انگلستان و هندوستان گرفتن و چند سالی هست در این زمینه نو پا در ایران فعالیت میکنن.


دوستان عزیز ام اس سنتری برای شرکت در دوره یوگای خنده هیچ محدودیتی ندارید و هر کجای دنیا که هستید تنها با گوشی موبایلتون و اینترنت می تونید در کنار بقیه ام اس سنتری ها لحظات شادی رو سپری کنید.
 
بعد از اینکه ثبت نام خودتون رو تکمیل کردید بلافاصله تو گروه بزرگ یوگای خنده ام اس سنتر تو واتساپ عضو میشید و علاوه بر حضور در کلاس ها از کلی محتوای مرتبط با یوگای خنده و پادکست خنده استفاده می کنید، خوبی دوره یوگای خنده اینه که اگه به هر دلیلی غیبت داشتید جلسات شما نمیسوزه و همیشه امکان استفاده از کلاس رو دارید. همچنین ساعت ها و روزهای متفاوت و متنوعی داره.


برای حضور در کلاس محدودیت جنسیتی نداریم، هشت جلسه یک ساعته تنها با پرداخت 240 هزار تومان، شما میتونید حداکثر دو جلسه در هفته یوگای خنده کنید.

 
تازه می تونید با دوستان و اعضای خونوادتون که ام اس هم ندارن با همدیگه تو کلاسا شرکت کنید و تجربه عالی رو داشته باشید.

 

اونایی که میخوان راجع به تاریخچه و پیدایش یوگای خنده بدونن ادامه مطالبو بخونن.
 
يوگا خنده توسط يك پزشك هندي ابداع شده است. يوگاي خنده تركيبي از تنفس هاي شكمي ورزش يوگا،بازی ها و تكنيك ها خنديدن طولان مدت ميباشد. تنفس يوگايي باعث بالا رفتن جذب اكسيژن و ظرفيت ريه ها ميشود. هر چه سطح اكسيژن در بدن متناسب تر باشد فعاليت هاي سلولي بهتر و در نتيجه بدن سالم تري داريم. از طرفي ١٥ تا ٢٠ دقيقه خنده مداومِ شكمي باعث ترشح و تنظيم هورمون هاي اندرفين-مورفين ، دوپامين ، سروتونين ، اكسي توسين ، ملاتونين و ... ميشود كه هر كدام مسئول عملكردهاي متفاوتي در بدن هستند. ما در روز ميخنديم ولي به ندرت ٢٠ دقيقه خنده ي پشت سر هم را تجربه كرده ايم. يوگاي خنده محيطي را ايجاد ميكند كه بتوان به راحتي براي ٢٠ تا ٣٠ دقيقه خنده مداوم داشت. يوگاي خنده براي كمك درمان بسياري از بيماري ها استفاده ميشود. بيماران ام اسي نيز ميتوانند از يوگاي خنده براي تنظيم فعاليت هاي گلبول سفيد ، كاهش اضطراب ، افسردگي ، خشم و عصبانيت و .... بهره ببرند. بيماران متعددي از كاهش قرص هاي اعصاب خود در مدت استفاده از يوگاي خنده خبر داده اند.

 

 


لوازم مورد نیاز:
موبایل
اینترنت
زمان
حال خوب