وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: گزارش زنده همایش ام اس سنتر
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6
در ادامه این مراسم دو تن از اعضای انجمن ام اس لوح های تقدیر اشکان خطیبی و میلاد کیمرام را به آن ها اهدا کردند.
اشکان خطیبی هنگام دریافت لوح گفت: من امیدوارم که لیاقت داشتن این لوح را داشته باشم.
مجری مراسم در حال حاضر از دکتر نوروزی استاد فلسفه دعوت کرد تا برای سخنرانی روی صحنه برود.
نوروزی در ابتدای سخنانش گفت: من یکی از هواداران شما هستم و دیشب هم از سایت شما دیدن کردم و الان میخواهم شعری در مورد فصل بهار را برای شما بخوانم.
وی بعد از خواندن شعری از رودکی گفت:
این شاعر از مادرزادی کور بوده است اما اینچنین از بهار و گل و بلبل تعریف کرده است. مسئله اصلی که وجود دارد اراده تمامی شما است و همین حضور شما اراده تان را نشان داده است و این واقعیت است و پذیرش واقعیت اراده شما برای تغییر را نشان می دهد و آدم هایی دنیا را ساخته اند که نه زیبایی داشته اند و نه حتی بدن سالم بلکه همه آن ها اراده داشته اند. شما باید به جای فرار کردن از واقعیت به واقعیت دست پیدا کنید.
انسان ظرفیت های نامحدودی دارد و بعد از اراده شناخت بسیار مهم است و شناخت روحیات و واقعیت بسیار مهم است و شما خیلی راحت می توانید به همه بگویید که بیماری دارید و جهل که در دنیا وجود دارد بسیار بد است.
وی ادامه داد: برخی از دوستان صحبت از صعود به اورست کرده اند و این ها تنها از شناخت آن ها ناشی می شود و بسیاری هستند که بدن سالم دارند اما بدن سالم را به اعتیاد و غیره می کشانند و در این دنیا آدم های مفید ارزشمند هستند و شرایط جسمانی تعیین کننده نیست و محدودیت ها هیچگاه محرومیت نیست و باید به فرصت تبدیل شوند.
نوروزی ادامه داد: مهم این است که در دوره ای که زندگی می کنید چه کاری برای بشریت انجام داده اید؟ انسان هایی هستند که سالم هستند اما برای بشریت مهم نیستند و زندگی مجادله با دشواری ها و محدودیت ها است و انسان یک زندگی نباتی دارد مثل تمامی حیوانات!
وی ادامه داد: انسان تنها موجودی است که سراسر اراده است و شما هستید که باید افکار پوچ جامعه را تغییر دهید و اگر کسی در جامعه است که شما را نمی شناسد شما باید با آن ها صحبت کنید و فضای جدید فضای ارتباطات است و همین سایت شما بسیار خوب است و شما باید بر خلاف انزوا در جامعه حضوری فعال و تاثیر گذار داشته باشید و شما باید دید جامعه را تغییر دهید و همه چیز به حضور اجتماعی شما خلاصه می شود و تنها کسی که می تواند به شما کمک کند خودتان هستید و شما خیلی متفاوت تر از کسانی هستید که از کودکی کور مادرزاد بوده اند و چنین توصیفاتی از طبیعت داشته اند!
هم اکنون اعلام شد که تا دقایقی دیگر از حاضران در مراسم پذیرایی خواهد شد
ساعت 5:54 عصرر ر بعد از ییه استراحت و پخش کلیپ تبلیغاتی شرکت سینووکس بعنوان اسپانسر برنامه ، مجری از آقای دکتر عظیمی دعوت کرد تا بیان روی سن
آقای دکتر عظیمی صحبتاشونو در ارتباط با داروهای ام اس و انواع درمانهای کنترل کننده ام اس شروع کردند
ایشون بعد از دسته بندی داروها ، دو خبر درباره ی دااروهای جدید ام اس ارائه کردند

سپس آقای دکتر درباره ی داروهای ساخت داخل و هزینه ی کلان تهیه ی داروها سخن گفتند
آقای دکتر عظیمی درباره ی درمانهای دروغین و بسیاربدونی ک از بیماران ام اسی سوئ استفاده میکنند صحبت کردند و خواهش کردند بیماران داروهای مصرفیشان را قطع نکنند و اگر با داروی مصرفیشان مشکلی دارند بدگویی پآن را نککند و تجربیات شخصصی بدمان را درباره ی داروها به دیگران تلقین نکنیام
آقای دکتر درباره ی سایتمان و مقالات بروزی که در سایت است صحبت کردند و ابراز خوشنودی ردند از اینکه به همدیگر در روند بهبود بیماریمان کمک میکنیم
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6