وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: مخترع دشتستانی مدعی شد: کشف داروی گیاهی برای درمان کامل MS
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(2013/04/23, 03:36 PM)احسيني نوشته است: [ -> ]paeazan:
من الان تلفنی با آقای رجبی صحبت کردم
40 داروی گیاهی با هم مخلوط شدن و در دراز مدت روی 7 نفر امتحان شده و آخرش هم روی دو نفر امتحان شده
---------
ممنون.
نتيجه درمان روي اين 7 نفر و سپس 2 نفر چه بود؟
داروهای گیاهی مختلف رو امتحان کردن
در دراز مدت و درطول کار روی 7 نفر تست کردن و دیدن که خوبه
و آخرش که 40 تا رو قاطی کردن روی دو نفر امتحان کردن
بهتر است که به جای تماس تلفنی این همه بیمار ، که باید پی در پی جوابهای مشابه به آنها بدهند و واقعا برای خودشان خسته کننده است ، ایشان در همین سایت هرچه مورد نظرشان است شفاف بگویند. نمیدانم چرا از اول ایشان این کار را نکردند ، حرفمان را نقل قول میکنند اما پاسخ حرفمان را نمیدهند.
اینطور که پیداست این دارو در مرحله طرح است و علت صحبتهای ما این بود که چیزی که هنوز ثابت نشده و یا مجوز نگرفته نباید به صورت کشف داروی درمان کامل ام اس عنوان می شد.
اگر به جای اخباری مانند کشف داروی ام اس توسط جمشید خدادادی ، نوجوان اراکی ، مخترع دشتستانی و ... مثلا گفته می شد طرح تحقیقاتی برای بهبود علایم ام اس ، خیلی مناسبتر بود و عده ای هم پیدا میشدند که در این طرحها شرکت کنند و جامعه آماری مناسبی برای آزمایش طرح فراهم میشد.
چندتن از متخصصان مغزو اعصاب برای طرح درمان خستگی در ام اس به طور داوطلبانه خواستند در این طرح شرکت کنیم که قرصی را در طی مدتی برروی بیمار امتحان میکردند و بیمار از همه لحاظ تحت نظر بود و مسئولیتش با آن دکتر بود .
ولی بعد از چند سال من نشنیدم که بگویند داروی درمان خستگی برای بیماران ام اس کشف شد !
این کار ارزشمند متخصصان مغز و اعصاب ماست که کارشان روی اصول علمی هست و هرگز چیزی را قطعی اعلام نمیکنند .
92/02/06

علائم بهبودی بیمار "ام.اس" پس از 3 روز ظاهر می‌شود

آمادگی مخترع دشتستانی برای تست داروی ریشه‌کنی بیماری "ام.اس"
مخترع دشتستانی برای تست داروی ریشه‌کنی بیماری "ام.اس" توسط مجامع رسمی اعلام آمادگی کرد و خواستار حمایت مسئولان شد.

احمد رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به کشف داروی بیماری "ام.اس" و انتشار اخبار مربوط به این کشف در رسانه‌ها خواستار حمایت مسئولان استان و کشور شد.

وی افزود: تاکنون اختراعات زیادی داشته‌ام که 2 مورد از اختراعاتم از جمله دستگاه تولید انرژی و دستگاه تولید آب از هوا ثبت جهانی شده است و سایر اختراعات نیز در آستانه ثبت قرار دارند.

این مخترع جوان دشتستانی خاطرنشان کرد: ساخت فیلتر تهویه هوای سالم به جای هوای آلوده نیز از جمله اختراعات بنده است که امیدوار هستم مورد استفاده عموم قرار گیرد.

رجبی با اشاره به سابقه 14 ساله در شناسایی خواص داروهای گیاهی تصریح کرد: با توجه به نیاز بشریت برای درمان و ریشه‌کنی "ام.اس" و با توجه به سابقه 14 ساله در شناسایی خواص داروهای گیاهی، شناخت بیماری و سپس درمان‌های اصولی و بنیادین، اقدام به مطالعه و پژوهش در این زمینه کردم و پس از کسب اطلاعات مربوطه، موفق به شناسایی نوع بیماری و سپس درمان و ریشه‌کنی کامل آن شدم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت ملی و جهانی این موضوع، انتظار می‌رفت که علاوه بر حمایت‌های ملی و دولتی از این طرح، اقدامات مسئولانه و بشردوستانه برای ریشه کنی این بیماری در بیماران مبتلا به "ام.اس"در ایران عزیز و سپس به صورت بین‌المللی صورت پذیرد که تاکنون اقدامی انجام نشده است.

علائم بهبود پس از سه روز ظاهر می‌شود

این مخترع دشتستانی با اشاره به درج خبر در خبرگزاری فارس و استقبال مردمی از این کشف گفت: در خبرگزاری‌ خبری درج شد که سه روز پس از مصرف دارو، علائم ریشه‌کنی بیماری‌ که تاکنون در دنیا لاعلاج بوده به وضوح ظاهر خواهد شد، لذا این وظیفه را در تک تک مسئولین کشوری برمی‌انگیخت که حداقل اقدامی برای صحت و سقم این کشف مهم با گستردگی جهانی و بین‌المللی که ایران را سربلندتر خواهد کرد، داشته باشند که اقدامی انجام نشد.

رجبی افزود: تنها چیزی که اتفاق افتاد سیل تماس‌های مبتلایان به این بیماری و خانواده‌های رنج کشیده آنان بود که اندک امیدی به بهبودی پیدا کرده بودند، لذا با توجه به موارد مطرح شده، ممکن است این شبهه در بین مردم به‌وجود آید که اخبار فوق، ادعایی بیش نبوده است.

وی از آمادگی کامل برای تست داروی ریشه‌کنی بیماری "ام.اس" خبر داد و ابراز داشت: آمادگی کامل برای تست این دارو به منظور ارائه به وزارت بهداشت یا هر مرکز رسیدگی کننده دیگر را دارم.

رجبی در تشریح جزئیات این دارو و خواص درمانی آن اظهار داشت: فرد بیمار پس از مصرف دارو نهایتاً طی مدت 24 ساعت نخستین علائم بهبودی را در خود مشاهده می‌کند و اطرافیان نیز نهایتاً ظرف مدت 3 روز علائم بهبودی را مشاهده می‌کنند و در ادامه بین هفت روز تا 12 روز علائم بهبودی و ریشه‌کنی در تصاویر MRI به وضوح نمودار می‌شود.

وی با انتقاد از حمایت نکردن مسئولان از این کشف مهم یادآور شد: نامه‌نگاری با مسئولان داشته‌ام و درخواست‌های متعددی برای تست و آزمایش دارو ارائه داده‌ام و این سئوال را دارم که اگر اینچنین کشفی در کشور دیگری اتفاق می‌افتاد، آیا اینقدر بی‌تفاوتی احساس می‌شد؟

رجبی تصریح کرد: من به خاک ایران اسلامی و میهنم وفادارم و اگر این وفاداری‌ام نبود تا به حال می‌توانستم چندین و چند بار اختراعاتم را به خارجی‌ها بفروشم ولی بنده یک ایرانی مسلمان و ولایت‌مدار هستم و به ایرانی بودن خود می‌بالم و از مسئولان نیز انتظار حمایت و پشتیبانی دارم
سلاملکم!!
دیگه چـــــــــــــــــــــه خبر؟!

DodgyDodgyDodgy
یعنی میشه یا بازم ...sad
امیدوارم که با موفقیت انجام بشه
یعنی حداقل این دارو دیگه درمان بیماری ام اس باشه
این همه عذاب و خرج .... بسه
مطمئنم که داروی ام اس رو پیدا می کنن یعنی دلم روشنه و امید دارم که بزودی پیدا میشه
.
.
.
شاید همین داروی ام اس باشه
البته با آقای رجبی صحبت کردم
دقیقا همون حرفهایی که به زهرا خانم گفت برام گفته
و خیلی مطمئن از کشفش هست بادو نفر نمیشه به نتیجه قطعی رسید
ولی نیازمند کمک بیماران و دولت هست
البته ما حدود یه ساعت باهم صحبت کردیم
توکل به خدا
چی بگیم آخه؟!! هععععععع .... خدا کنه!
دوست عزیزمون در تاپیک قبل گفتن "ایشان در همین سایت هرچه مورد نظرشان است شفاف بگویند".خب این نظر ایشون بوده و قابل احترامه اما بنظر من هرکی کار داره خودش باید دنبال کارشو بگیره و حتما دلیلی ندیدن که بیان در سایتهای مختلف شرح بدن کارشونو.همین که جواب تلفن ما رو میدن خیلیه ( از دید من البته )

من نمیگم این دارو رو قبول دارم چون چیز خاصی در موردش نمیدونم و منتظرم که برن برای ثبت دارو و دارو روی چندین نفر مثلا 100-200 نفر تست بشه تا اونموقع بهتر بتونم درموردش قضاوت کنم.اما بهش امیدوارم.مثل سایر درمانهای ام اس و با کمال میل حاضرم اونو تست کنم
از خود آقای رجبی هم چندبار راجع به عوارض این دارو پرسیدم که ایشون گفتن عوارض نداره!
خب نهایتش این هم میشه مثل داروهای گیاهی و همیوپاتی که تست کردم و تیری در تاریکیه
امیدوارم به زودی ثبت و تست بشه و بتونیم ازش استفاده کنیم
زهرا خانمicon_question
با آقای رجبی درتماسم
منم با نظر فربود و nahid موافقم
بهتره که تو همین تاپیکها شفاف تر و واضح تر توضیح بدن و بچه ها رو توجیه کنن
البته تا اونجایی که متوجه شدم نیت ایشون خیره و اطمینان کافی بر ادعای کشف یا اختراع خود دارن
همانطور که گفتم خودم هم امید زیادی براین ادعا دارم
با این حساب چند دقیقه پیش مجدد با ایشون صحبت کردم قول دادن که بچه ها رو توجیه کنن حتی اگه شده حضوری باشه
ضمن این که خودم تا حدود زیادی تمایل به تست دارو پیدا کردم البته اینو بگم که برای تست دارو باید یه سری دواطلب بشن تا دارو تست بشه
چه ایرادی داره که ما پیشقدم بشیم
البته به شرط اطمینان و توجیه شدنمون
با توجه به صحبتهاشون دیگه بیماری دور و برشون نبوده و افراد بیمار دور و برشون درمان شدن
درسته که خیلی سوء استفاده ها شده ولی به نظرم یه ذره با نظر مثبت نگاه کنیم و ....
جسارتا معقولانه تصمیم بگیریم ، نه احساسی
دعا کنیم هرچه که خیره همون بشهinnocent0001.gif
ما برای کسانی که در مورد ام اس و یا هر بیماری دیگری پژوهش میکنن احترام زیادی قایلیم ولی حرفمون اینه که فقط لطف کنند براساس اصول علمی یک پژوهش و گذراندن مراحل علمی تحقیق علمی از جمله نمونه آماری مناسب ،اقدام کنند و بعد نتیجه رو اعلام عمومی کنند.
تصور میشه محقق دست کم روی 50 نفر -100 نفر و به مدت نسبتا طولانی دارو رو آزمایش کرده باشن نه روی تعداد انگشت شمار.
اگر قبلا آزمایش شده بود دیگه لازم نبود از مجامع علمی خواسته بشه بیان آزمایش کنن تا ببینن و باور کنن. این آزمایشها باید قبلا در جای معتبری انجام میشد.
تلفنی یک نفر که صحبت کرده باشه کافیه و دیگه نفر بعدی لازم نیست چون حرفها مشابه هست.
اگه لطف کنن و در یک جا میز گرد با متخصصان ترتیب بدن و از ساز و کار این دارو و روش و... اطلاع رسانی انجام بدن ، بهتره . وقتی خبر کشف قطعی یه دارو اعلام میشه، انتظار نداریم که تازه بیماران بیان امتحانش کنن.
یادمه یکی از دکترهای سرشناس که مجری طرح درمان خستگی در ام اس بود ، حدود دو سال پیش در مقابل سئوال من گفت این دارو فاز انسانی اش راگذرانده و فقط مونده انسان ام اسی ،ولی هنوز بعد از دو سال خبری از این کشف داروی قطعی خستگی توسط ایشون نیست.ولی مطمئنم روی خیلی از مبتلایان و باصرف هزینه زیاد آزمایش شده.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12