وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: FDA روش زامبونی در درمان ام اس را رد کرد
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
کل مطلب همخوانی داره!icon_cry
کل مطلب همخوانی داره!icon_cryicon_cry
کل مطلب همخوانی داره!icon_cryicon_cry
(2011/05/24, 04:14 PM)nahid نوشته است: [ -> ]چی چرا ؟ من که متوجه نشدم ؟
جمله های اول از خود ازتاب یا محمده ولی پاراگرافهای بعدی کپی شده از مطلب ام اس لینکه و پاراگراف اول احتمالا به عنوان تیتر برجسته بوده ، چون با پاراگراف آخر یکیه و تکرار شده . محمد چون همیشه عجله داره،اینطوری می نویسه و میدوه و میره تا یه ماه دیگه !

سلام،ممنون خانم ناهيد مرسي از اينكه جناب عالي فهميدي و درك كرديlove51 در ضمن اين موضوع كه تابلو است كه چه ميخواهد بگويد اصلا نميدونستم خانم سوسن هم تبريزي تعجب كردم كه چرا نگرفت قضيه را اي بابك كجاي به هر حال بازم ممنون
به گزارش CBC News ,دومین کانادایی پس از عمل جراحی وریدی درگذشت.
Maralyn Clarke ,سالها از ام اس رنج می برد تا اینکه در 13 آوریل برای گشودن رگ گردنش به کلینیکی در کالیفرنیا مراجعه کرد.درمانی که بر تئوری درمان رهایی بخش دکتر ایتالیایی, پائولو زامبونی استوار است.
همسرش می گوید:چند ساعت پس از مرخص شدن, او دچار سر درد شدید,حالت تهوع واستفراغ گردید و به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
در پرونده پزشکی Clarke ,تشخیص نهایی"آسیب بازگشت ناپذیر مغزی" قید شده است .این زن 56 ساله در 18آوریل درگذشت.
به گفته ی دکتر Michael Brant-Zawadzki ,مداخله در رگهای تخلیه کننده ی خونی مغز ,از دو طریق می تواند آسیب رسان باشد. یکی با ایجاد یک پارگی درون جمجمه ,دیگری, ایجاد یک لخته که می تواند جریان طبیعی خون در مغز را مختل کند, یا لخته خونی که با انتقال به ریه ها باعث انسداد ریوی شود.
دکتر Barry Rubin می گوید:من متعاقبا به پزشکی در کالیفرنیا تلفن زدم. او تایید کرد که یک بیمار مدت کوتاهی پس از عمل مرده و بیمار دوم یک حمله داشته است.من شدت حمله این بیمار را نمی دانم.
Caroline McNeill ,زن دیگری که در ماه مارس درمان را به وسیله آنژیوپلاستی با بالن انجام داده است, قصد دارد برای عمل مجدد اقدام کند.
همسر وی پس از شنیدن خبر مرگ Clarke می گوید.من هنوز به این درمان معتقدم.اما همسر Clarke می گوید:کاش همسرش هرگز عمل نمی شد که اگر چنین بود ,او الان زنده بود.
اولین بیمار کانادایی در اکتبر 2010 در کاستاریکا و بر اثر ایجاد یک لخته خون در اطراف استنت فلزیی که رگ گردنش را باز نگه داشته بود ,درگذشت.
به دلایل بسیار مطالعات علمی دقیقی ضرورت دارد ,تا معلوم شود که این روش کارا و ایمن هست یا نه؟
منبع
www.cbc.ca/news/health/story/2011/.../multiple-sclerosis-ccsvi-death.html

توضیح:طی آنزیوپلاستی نواحی باریک شدهٔ مجرای رگ به کمک باد کردن یک بالن کوچک مخصوص در داخل رگ باز می‌شوند.در سالهای اخیر بالن را گاهی تواماً با یک رویهٔ فلزی بنام استنت بکار می‌برند تا مانع از عود سریع انسداد رگ شود.[از ویکیپدیا]
-خلاصه خبر را خواندید.
-این عمل در کانادا انجام نمی شود.
-خبر 4 روز قبل منتشر شده است.
فعلا شربت سینه می شه خورد تا بعد!البته شوهرش در میان برنده شد!
(2011/07/12, 12:29 PM)بهرنگ نوشته است: [ -> ]فعلا شربت سینه می شه خورد تا بعد!البته شوهرش در میان برنده شد!

سلام بهرنگ عزیز
وقتی متن را ترجمه میکردم نگران این بودم که بعضی دوستان شروع به خوردن شربت سینه کنند.
1-به عنوان یک تحقیق علمی -سالهای بسیاری -حدود 25 سال باید بگذرد تا موثر بودن این روش ثابت شود.
2-ادعا نمی شود این دارو جلوی پیشرفت یا عود بیماری را بگیرد.
3-شربت سینه دارویی ترکیبی است و مصرف بلند مدت ان عارضه دارد. کدئین موجود در دارو معتاد کننده است.
4-ما را از کاری که کرده ایم پشیمان نکن.
ما را دچار عذاب وجدان نکن برادر.
چرا ترسوندی ما را برادر اون همه آدم عمل کردند و اظهار رضایت دارند حالا دونمونه مرگ می تونه درهرعملی باشه
(2011/07/12, 02:09 PM)neghar نوشته است: [ -> ]چرا ترسوندی ما را برادر اون همه آدم عمل کردند و اظهار رضایت دارند حالا دونمونه مرگ می تونه درهرعملی باشه

نگار خانم در کشوری که مرگ انسان ها براشون مهمه برای یک عمل تحقیقاتی که نتیجه ی رسمی و مشخصی ندارد نیاز هست که به همه ی جوانب نگاه کرد.

همون طور که عده ای اظهار رضایت کردن باید این دو نفر هم دیده بشن که بیماران تصمیم راحت تری رو بگیرند.
احتمالا گرفتگی رگ گردن معلول ام اس است نه علتicon_cry
( کاملا بی طرفانه و بدون تشکر )

در کشورهای صنعتی و پیشرفته از جمله کانادا مرگ و حیاط انسان ها ارزش داره درسته اونجا هم مشکلات زیاده ولی مثل اینجا بی اهمیت نیستن.
یکی از آشناها برای مدت 7 - سال رفت کانادا و اونجا تو یک بیمارستانی مشغول له کار شد .
می گفت اگر بیمار مشکل داشته باشه و بمیره پزشک و پرسنل بیمارستان و پرستاری که از اون بیمار مراقبت میکرده و ... همه و همه بازخواست میشن ! برای همین مرگ حتی 2 نفر واسشون مهم هست.
حالا اینجا اینقدر بی اهمیت و بی ارزش هستیم برای هم که اگر 20 نفر هم خدایی نکرده فوت کنن همه می گیم چیزی نبوده که confused2 همش 20 نفر مردن ! ما که خوبیم پس اونا که مردن به ما چه !
غیره اینه ؟ confused
سلام منم از دکترم در این مورد سوال کردم گفتنتد مطالعات وسیع نبوده ازمایشات دکتر زامبونی هم تحت کنترل مثبت نبوده یه جمعیت کمی مورد ازمایش قرار گرفتند این عمل چون باید از ناحیه ی گردن انجام بشه خطر امبولی خیلی زیاده فعلا بهتره زیاد درمورد این موضوع فکر نکنی
سلام منم از دکترم سوال کردم خداییش خیلی توضیح داد و گفت این ازمایش روی تعداد کمی از بیماران ازمایش شده و ازمایش تحت کنترل مثبت نبوده وخیلی محدود هست و نمیشود نتایج رو برای همه پیاده کرد این عمل بخاطر نزدیکی به شارگ و خطر بروز امبولی خطرناکه بعدشم بهم گفت برو به این موضوع فکر نکن
صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13