وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: نتایج داروی ماسیتینیب در درمان ام اس پیشرونده اولیه و ثانویه
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
گزینه های درمان برای بیماران مبتلا به اشکال پیشرونده ام اس هنوز ناکافی است. سلولهای " ماست " ( Mast cell ( به طور فعال در بیماری ام اس نقش دارند، زیرا آنها مقدار زیادی از واسطه های مختلف را که باعث حفظ التهابات می شوند را تولید می کنند. .Masitinib، انتخابی خوراکی ومهار کننده تیروزین کیناز، به طور موثر مانع از بقا، مهاجرت و فعالیت سلول های ماست سل است. این مطالعه اکتشافی ارزیابی ایمنی و بهره های بالینی masitinib در درمان MS پیشرونده اولیه (PPMS) یا MS پیشرونده ثانویه بدون عود (rfSPMS). را انجام داده است .

.Masitinib به صورت خوراکی 3 تا 6 میلی گرم در روز به مدت حداقل 12 ماه به سی و پنج نفر که به صورت تصادفی برای دریافت masitinib (N = 27) و یا دارونما (N = 8). Masitinib انتخاب شده بودند داده شد. معمولترین عوارض جانبی سستی و ضعف، تهوع، تورم، و اسهال بوده است.
به نظر می رسد که تاثیر مثبتی بر اختلال های مربوط به MS-برای بیماران PPMS و rfSPMS دارد و بهبود در نمرات MSFC نسبت به شروع مطالعه مشهود است،
این داده ها نشان می دهد که masitinib منافع درمانی برای بیماران PPMS و rfSPMS دارد و می تواند یک راه خلاقانه برای درمان این بیماران باشد.
http://www.msrc.co.uk/index.cfm/fuseacti...ageid/2479