وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: اطلاعیه شماره ۲: معارفه و تودیع ( تقدیر و تشکر )
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2 3 4
با سلام خدمت همه کاربران گرامی

در این تاپیک مدیران جديد انجمن ها و همچنين کاربران ویژه جديد معرفی می شوند و کاربرانی که به هر دلیل از این گروه ها خارج می شوند معرفی می گردند.
با توجه به حذف انجمن مذهبي به دليل مشكلات بوجود امده در اين انجمن ، جناب آقاي محمد علي جعفري با نام كاربري jafari5259 از سمت مديريت اين انجمن عزل شدند .

جا داره از زحمات دوست بزرگوارمون قدرداني كنيم و خسته نباشيد بگيم .


با تشكر . حميد .
با تشکر از فعالیتهای گذشته سركار خانم فرشته در سایت ، اعلام می شود که به دلیل عدم فعالیت مستمر در چند وقت اخیر ، ایشان به کاربر عادی بازگشت داده شدند .
اميدواريم همانند گذشته ايشان را در بين كاربران فعال سايت ببينيم .
با توجه به درخواست سركار خانم ناهيد مبني بر استعفا ايشان از سمت عضو هيئت مديره و همچنين موافقت اعضاي هيئت مديره ، ضمن تشكر از زحمات اين عزيز ، عنوان كاربري ايشان به كاربر عادي بازگردانده شد .
با تشكر از فعاليت هاي گذشته جناب اقاي سلمان ، به استحضارتان ميرسانم به دليل عدم فعاليت مستمر ، ايشان از سمت كاربر تداركات و همچنين مديريت انجمن "مراسم و ملاقات هاي اعضا" عزل شدند
با سلام خدمت کاربرای محترم انجمن. طبق نظر هیئت مدیره خانم ها زينب و بهار و آقايون مجتبي و مهدي به عنوان ناظرين انجمن ها انتخاب شدند . ضمن تشكر از اين عزيزان ، برايشان آرزوي موفقيت داريم و از همه اعضا درخواست می شود که با این عزیزان همکاری لازم را انجام دهند.
بنا به درخواست خود آقای مهدي از ناظر بودن استعفا داده و طبق گذشته جزو کاربران عادی سایت می باشند .
طبق صحبت ها و تصمیمات اخیر هیئت مدیره آقا فربد به عنوان ناظر انجمن پزشکی انتخاب شده و امور مدیریتی و مرتب سازی این انجمن به عهده ایشان بوده و امید داریم که کمک خوبی برامون باشن. ضمن تشكر و آرزوی موفقیت برای این عزیز، از همه اعضا درخواست می شود که با ایشان همکاری لازم را انجام دهند.
با توجه به فعالیت های اخیر آقای مجتبی با نام کاربری mojtaba2iran و عدم فعالیت مستمر از جانب ایشان ، عنوان کاربری وی به کاربر عادی بازگشت داده شد
با سپاس فراوان از زحمت های اخیر آقا علیرضا و با توجه به تصمیمات اعضای هیئت مدیره و موافقت علیرضا عزیز . ایشون به عنوان ناظر انجمن سرگرمی انتخاب شدند . براشون آرزوی موفقیت داریم و خوشحالیم که در این امر مهم مارو یاری میکنند
صفحه ها: 1 2 3 4