ثبت نام
رمز ورودتان را فراموش کرده اید؟
تابلو اعلانات
3 اطلاعیه آخر گروه کوهنوردی
 
رادیو ام اس سنتر
اطلاعیه ها

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات : 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تغییر علائم بیماری پس از تزریق
2016/10/18, 03:05 PM
ارسال: #21
 (Print Post)
علایم ام اس بعد از مصرف بتافرون
سلام دوستان یه سوال داشتم من یک ماه و نیمه بیماریم تشخیص داده شده و دارم بتفرون میزنم ولی جالبیش اینه که گزگز دست و پام و بی حسی هام بعد از شروع بتافرون اومده یعنی قبلش فقط چشمم تار شد و این ها را نداشتم ولی بعد از سروع بتافذون شروع شده. از چی میتونه باشه ؟
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2016/10/18, 04:49 PM
ارسال: #22
 (Print Post)
RE: علایم ام اس بعد از مصرف بتافرون
گز گز از علائم شایع ام اس هست که دلایل مختلفی هم میتونه داشته باشه به دکترتون بگید براتون دارو تجویز میکنن ولی مطمئنا از مصرف بتافرون نیستBlush

I want to define my life help me my God
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : i_am , یه غریبه , آنا
2016/10/18, 09:56 PM
ارسال: #23
 (Print Post)
RE: تغییر علائم بیماری پس از تزریق
(2016/10/18 04:49 PM)glassheart نوشته شده توسط:  گز گز از علائم شایع ام اس هست که دلایل مختلفی هم میتونه داشته باشه به دکترتون بگید براتون دارو تجویز میکنن ولی مطمئنا از مصرف بتافرون نیستBlush
ممنون از شما ولی چون قبلش نداشتم برام جالب بود شاید داشتم و متوجه نبودم و اهمیت نمیدادم...
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : glassheart
2016/10/18, 09:59 PM
ارسال: #24
 (Print Post)
RE: تغییر علائم بیماری پس از تزریق
شايد جديداً گزگز ايجاد شده باشه. به دكترتون بگيد. ممكنه كم اهميت نباشه

[تصویر: emza-logo.jpg]
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : i_am , glassheart
2016/11/22, 07:40 AM
ارسال: #25
 (Print Post)
RE: تغییر علائم بیماری پس از تزریق
سلام دوستان. من 9 ماه بتافرون استفاده کردم بعد پلاکام کم شد و دکتر گفت اوونکس بزنم یه ماه زدم مشکلی نداشتم ماه بعد گیرم نیومد مجبور شدم مشابه ایرانیش یعنی سینووکس بخرم بعد از دومین تزریق یه مقدار عدم تعادل داشتم و بعد از سومین تزریق سمت چپ بدنم بالاتنه حتی زیر گلوم و پشت گردنم بی حس شده در حدی که با دست چپم نمیتونم یه بطری 1/5 نوشابه بلند کنم چون تحمل وزنش رو نداره دستم و خیلی سریع خسته میشه. یعنی این حمله هست؟ یعنی بخاطر دارومه؟ چون با اوونکس هیچ مشکلی پیش نیوند. ممکنه داروی سینووکس روی من بی تاثیر بوده باشه که باز حمله بهم دست داده؟
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2016/11/22, 12:46 PM
ارسال: #26
 (Print Post)
RE: تغییر علائم بیماری پس از تزریق
دوست عزیز هر مورد جدیدی که براتون پیش اومد باید حتما به دکتر بگید. دکتر میتونه تشخیص بده که پلاکتون فعال شده یا نه و اگر شده دستور لازم رو میدن. ما که پزشک نیستیم.
به هر حال بی خیال ازش نگذرین.icon_question

چشم ها را بـایـد شست . ، . جـــور دیـگـر بـایــد دیـــد
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : یه غریبه , آنا
2016/11/23, 01:21 PM
ارسال: #27
 (Print Post)
RE: تغییر علائم بیماری پس از تزریق
(2016/11/22 12:46 PM)nahid نوشته شده توسط:  دوست عزیز هر مورد جدیدی که براتون پیش اومد باید حتما به دکتر بگید. دکتر میتونه تشخیص بده که پلاکتون فعال شده یا نه و اگر شده دستور لازم رو میدن. ما که پزشک نیستیم.
به هر حال بی خیال ازش نگذرین.icon_question
بله عزیزم میدونم باید به دکترم بگم ولی متاسفانه دکترم الان نیستش و چند روز دیگه میاد دکتر دیگه ای هم به این سرعت بهم وقت نمیده خواستم ببینم کسی دیگه هم این مشکل بخاطر دارو واسش پیش اومده بوده یا نه. اما حتما باید یرم پیش دکترم چون هر روزی که میگذره احساس میکنم دستم داره بی حس تر و فلج میشه305320_JC_thinking
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : nahid
2016/11/23, 04:23 PM
ارسال: #28
 (Print Post)
RE: تغییر علائم بیماری پس از تزریق
سینووکس فکر نمیکنم دیگه باعث حمله بشه !
ولی سه دارو از سال 94 تا حالا عوض کردین ؟ icon_cry
چیزی که در بین اعضای سایت دیدم اینه که دکترا معمولا اگه بیماری خفیف باشه و زیاد فعال نباشه بیمار رو از داروی ضعیف تر به قوی تر میبرن . ولی الان برعکسش رو دارم میبینم. البته حمید مدیر سایت هم همینطور شد که از بتافرون شروع کرد بعد سینووکس زد و الانم فینگولیمد. نمیدونم چرا ؟confused2

الان شما اگه بی حسیتون رفع شد که هیچ ولی اگه هنوز بی حسیتون ادامه داره و توان دستتون کم شده ،یه دکتر دیگه پیدا کنید برید.
توی بیمارستان های دولتی زودتر میشه وقت گرفت .برای هر روز همون روز معمولا میشه گرفت و یا نوبت تلفنی روز پیشش باید گرفت.

چشم ها را بـایـد شست . ، . جـــور دیـگـر بـایــد دیـــد
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : آنا
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Sad درد و خونریزی هنگام تزریق leili 13 3,333 2016/09/04 11:50 AM
آخرین ارسال: شهرزاد
  تزریق زيفرون بهار 65 4 1,232 2016/06/27 02:03 PM
آخرین ارسال: یه غریبه
  تزریق نکردن برای یک شب negar_negar92 44 16,555 2016/01/17 08:24 PM
آخرین ارسال: یه غریبه
  دستگاه تزریق جدید بتافرون عمومهربان 18 7,543 2015/03/27 10:41 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  تغییر کد دارو zenith 2 2,307 2011/10/18 11:43 AM
آخرین ارسال: zenith



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان