ثبت نام
رمز ورودتان را فراموش کرده اید؟

تابلو اعلانات

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات : 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سینووکس و آکنه
2011/09/09, 01:13 AM
ارسال: #1
 (Print Post)
سینووکس و آکنه
سلام دوستان من بیش از 1ساله که سینووکس تزریق میکنم 6ماه پیش به صورت ناگهانی صورتم جوش زد که قبلا سابقه نداشتangryخداروشکر بعد از مراجعه به متخصص پوست و استفاده از دارو خوب شدم.agreement2از دکترم(متخصص مغز واعصاب)که پرسیدم گفتن که سینووکس در بعضی افراد باعث بیشتر شدن جوش میشه....خیلی میترسم 2باره جوش بزنم.حالا من چیکار کنم یعنی راهی وجود نداره که جلوی عوارض سینووکس رو گرفت؟ مثلا استفاده از داروی گیاهی یا رژیم غذایی مناسب؟آخه اون چند مدت که جوش زده بودم برام واقعا عذاب اور بودsad2
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : sadaf , ghaside , samira.r
2011/09/09, 09:58 AM
ارسال: #2
 (Print Post)
RE: سینووکس و آکنه
سلام
فقط 0.07 % از کسانی که آونکس داشتند مشکل آکنه هم داشتند.
این نشون میده که عوارض شایعی نیست. (منبع)
اغلب جوش ها هم اطراف گوش و کنار خط مو ها بوده. (منبع)
بعضی از این افراد مصرف ماینوکسیلین (minocycline) رو توصیه کردند. (منبع)

نکته: در مورد عوارض خاص و غیر معمول دارویی خود حتما با دکتر مشورت کنید.

اگه تلخم مثل گریه اگه تنهام اگه تاریک
اگه از ترانه دورم اگه با مرثیه نزدیک
اگه ناباور چشمام تو تماشای تو مونده
اگه اون نگاه اول منو پای تو نشونده:
How wonderful life is while you're in the world
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : hamid , fireboud , nahid , Aynaz
2011/09/10, 01:13 AM
ارسال: #3
 (Print Post)
RE: سینووکس و آکنه
تا حالا کسی نگفته بود،
اون موقع کورتون مصرف نکرده بودین ؟ یا دارویی که تعادل هورمونی رو به هم بزنه ؟

چشم ها را بـایـد شست . ، . جـــور دیـگـر بـایــد دیـــد
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : Aynaz
2011/09/10, 02:03 AM
ارسال: #4
 (Print Post)
RE: سینووکس و آکنه
نه ناهیدجان ولی میدونم گاهی بعد از استفاده از کورتون هم بعضیا جوش میزنن
یعنی این ماینوسایکلین جنبه ی پیشگیری داره یا اگه خدای نکرده باز این بلا دامن گیرمون شد استفاده کنیم؟
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : nahid
2011/09/10, 06:07 PM
ارسال: #5
 (Print Post)
RE: سینووکس و آکنه
خوب 6 ماه پیش جوش زدی و خوب شد .فعلا که مشکلی نداری ؟ اگه جوش برنگشت یعنی مشکل رفع شده. در هر صورت بدون دستور پزشک دارویی مصرف نکن.

چشم ها را بـایـد شست . ، . جـــور دیـگـر بـایــد دیـــد
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : Aynaz
2011/09/10, 08:08 PM
ارسال: #6
 (Print Post)
RE: سینووکس و آکنه
وااای! AyNaz جون حرف دل منو زدی sad2

منم 1 سال پیش صورتم بدجور جوش زد , الان هم یادگاری هاش رو پوستم هست sad

حدودا 9 ماه پیش هم رفتم پیش دکتر پوست, 2ماه minocycline مصرف کردم ولی بهتر نشد و دکتر برام Roaccutane تجویز کرد , الان بیشتر از 6 ماهه که Roaccutane می خورم ولی هنوز هر وقت سینووکس تزریق میکنم جوش میزنم

واقعا نمیدونم باید چیکار کنمangry3
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : Aynaz
2011/09/10, 08:38 PM
ارسال: #7
 (Print Post)
RE: سینووکس و آکنه
اون اوایل که من دارو استفاده میکردم بتافرون اینقد جوش زده بودم هی بهم میگفتن چته نگاه صورتش چقد جوش داره این حرفا منو خیلی ناراحت میکردم و در مقابل حرفشون نیش خند میزدم میگفت جوش جوونیه ولی اونا که نمیدونستن من دارم داروی خاص استفاده میکنم دلشون خوشه ها confused2
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : Aynaz
2011/11/06, 01:44 AM
ارسال: #8
 (Print Post)
RE: سینووکس و آکنه
دوباره جوش زدمHuhمتخصص پوست برام دکوتان تجویزکرد و چندتا داروی دیگه...1ماهه دارم استفاده میکنم..خوب میشه ولی بعد از تزریق دوباره......
زده به سرم دیگه تزریقو بذارم کنار...چاره چیه؟
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2011/11/06, 02:37 AM
ارسال: #9
 (Print Post)
RE: سینووکس و آکنه
من سینووکس مصرف نمیکنم داروم بتافرونه اما منم بعد از استفاده همینطوری شدم: جوشای زیر پوستیConfused

آدَم ها را بدون اینڪــہ
بـــہ وُجودِشآن نیاز داشتہ باشے دوســـــت بـِــــدار . . .
ڪــارے که خـــــدا با تـــو مے ڪُــند. . .!
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2011/11/14, 12:00 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 2011/11/14 12:02 AM، توسط Aynaz.)
ارسال: #10
 (Print Post)
RE: سینووکس و آکنه
این دفعه که رفتم دکتر وگفتم بعد از تزریق سینووکس 2باره دارم جوش میزنم وچند ماهه که دکوتان استفاده میکنم گفت دکوتان برای شما داروی خوبی نیست چون فشار مغزو بالا میبره و بهم پیشنهادکرد که اوونکس استفاده کنم شاید این عوارضو نداشته باشه البته من درد مفاصلم دارم که تشدید شده مخصوصا توی مفصل شانه و موقع حرکت دادنش درد میگیره که دکتر گفت اینم میتونه از عوارض سینووکس باشهconfused2
حسابی گیج شدم میترسم دارومو تغییر بدم و مشکل برام پیش بیاد چون سینووکس بهم ساخته و حمله خاصی نداشتم ولی عوارضش کلافم کرده..............حالا من چیکار کنم؟کسی تا حالا داروشو تغییر داده؟(از سینووکس به اوونکس)
لطفا اگه در این زمینه اطلاعاتی دارین راهنمایی کنید
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان