ثبت نام
رمز ورودتان را فراموش کرده اید؟
تابلو اعلانات
3 اطلاعیه آخر گروه کوهنوردی
 
رادیو ام اس سنتر
اطلاعیه ها

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امیتازات : 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عوارض تزريق بتافرون
2011/08/15, 12:16 PM
ارسال: #31
 (Print Post)
RE: عوارض بعد از تزريق بتافرون
همین حرفایی که درباره عوارض امپول میگید ادمو میترسونه
اینکه باید مسکن خورد و جاش درد داره یا سیاه میشه یا تب یا....Sad
خب ادم پشیمون میشه کلا از امپول
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2011/08/15, 12:29 PM
ارسال: #32
 (Print Post)
RE: عوارض بعد از تزريق بتافرون
(2011/08/15 12:16 PM)مهوش نوشته شده توسط:  همین حرفایی که درباره عوارض امپول میگید ادمو میترسونه
اینکه باید مسکن خورد و جاش درد داره یا سیاه میشه یا تب یا....Sad
خب ادم پشیمون میشه کلا از امپول

نه به هیچ وجه نترسید!
چون خیلی از بچه ها هیچ مشکلی با دارو ندارند.
نه کبودی نه تب نه هیچی!

اما اینجا کسانی میان و مینویسند که مشکلی دارند.
که تازه مشکلات همه قابل حله!

اگر صحیح تزریق کنید به ندرت عوارض خواهید داشت.

اگه تلخم مثل گریه اگه تنهام اگه تاریک
اگه از ترانه دورم اگه با مرثیه نزدیک
اگه ناباور چشمام تو تماشای تو مونده
اگه اون نگاه اول منو پای تو نشونده:
How wonderful life is while you're in the world
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : fireboud
2011/08/22, 04:25 PM
ارسال: #33
 (Print Post)
RE: عوارض بعد از تزريق بتافرون
سردرد و گیجی و یا سینگینی سر میتونه از عوارض بتافرون باشه؟ من از زمانی که بتافرون تزریق می کنم سرم سنگینه . کسی تجربه داره؟ Huh
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2011/08/22, 05:07 PM
ارسال: #34
 (Print Post)
RE: عوارض بعد از تزريق بتافرون
(2011/08/22 04:25 PM)sarv1 نوشته شده توسط:  سردرد و گیجی و یا سینگینی سر میتونه از عوارض بتافرون باشه؟ من از زمانی که بتافرون تزریق می کنم سرم سنگینه . کسی تجربه داره؟ Huh

سلام گلم،من تجربه کردم کلاً من کلکسیون دردم اینترفرونها که بتافرون هم جزو انهاست عوارض عجیب قریبی دارند. سردرد وسر گیجه و سنگینی سر از نشانه های ام اس است
نشانه هاي بيماري MS
تشخیص بیماری ام اس

مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : fireboud
2011/08/25, 04:27 PM
ارسال: #35
 (Print Post)
RE: عوارض بعد از تزريق بتافرون
سلام میلوجان منم هنوز بعد 5 ماه وقتی تو شکمم میزنم قرمز میشه و درد داره

بزرگترین مصیبت انسان آن است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد نه شعور کافی برای خاموش ماندن...
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2011/08/25, 04:34 PM
ارسال: #36
 (Print Post)
بتافرونوعوارض آن
من 20 ساله که ms دارم تو این مدت داروها ودرمانهای زیادی داشتم..الان مدت 5 ماهه که دارم بتافرون میزنم پاهام بشدت درد میکنه ومتورم شده.....پوست صورتم که کاملا تبیعی بود خشک شده..موهای لخت وصافم کاملا وز کرده ومجعد شدهrolleyessad نمی دونم آیا عوارض دارویه؟sad

امارضا ممنونم که من رو طلبیدی به زیارتت اومدم وکلی با شما حرف زدم love28
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2011/08/26, 12:10 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 2011/08/26 12:17 AM، توسط TootFarangi.)
ارسال: #37
 (Print Post)
RE: عوارض بعد از تزريق بتافرون
(2011/08/25 04:27 PM)nead نوشته شده توسط:  سلام میلوجان منم هنوز بعد 5 ماه وقتی تو شکمم میزنم قرمز میشه و درد داره



من دیگه روی شکم با دستگاه نمی زنم . فقط روی بازو و باسن با دستگاه میرنم Tongue بازم میسی love28
(2011/08/25 04:34 PM)m.aslangir نوشته شده توسط:  من 20 ساله که ms دارم تو این مدت داروها ودرمانهای زیادی داشتم..الان مدت 5 ماهه که دارم بتافرون میزنم پاهام بشدت درد میکنه ومتورم شده.....پوست صورتم که کاملا تبیعی بود خشک شده..موهای لخت وصافم کاملا وز کرده ومجعد شدهrolleyessad نمی دونم آیا عوارض دارویه؟sad

والا من یک ساله بتافرون میزنم . موهای سرتون که به نظرم پامپو تون را عوض کنید من معمولا یا NIVEA می گیرم یا My اونم از نوع تقویت کننده اش که تو نرم کننده هم داره شمامپو DOVE هم خوبه خیلی عالی هستن همشون . شامپو شوما هم خوبه اون خارجی هست ها شوما ایرانی نگیرید شوما خارجی حدود 5000 تومنه اون مدلی را بگیرید که رنگش قهوه ای هست خیلی باحاله .
واسه پاتون نمی دونم چی بگم واسه من که پیش نیومده Huh
پوست صورت تون رو هم سعی کنید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید که چرب نکنه !!!!!!!!!!!!! فقط پوست رو خیس کنه که Nivea خوبه ضمن اینکه شامپو سر و بدن cliff هم بسیار عالی هست واسه ی صورت تون خیلی خوب عمل می کنه از این ماسک های میوه هم بزنید بد نیست .
همین دیگه smiling

Free chees is found on the mousetrap
To catch anything you want you must pay it's worth
مشاهده وب سایت کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : Hasty
2011/08/26, 01:41 AM
ارسال: #38
 (Print Post)
RE: عوارض بعد از تزريق بتافرون
(2011/08/26 12:10 AM)Milo نوشته شده توسط:  من دیگه روی شکم با دستگاه نمی زنم . فقط روی بازو و باسن با دستگاه میرنم Tongue بازم میسی love28
(2011/08/25 04:34 PM)m.aslangir نوشته شده توسط:  من 20 ساله که ms دارم تو این مدت داروها ودرمانهای زیادی داشتم..الان مدت 5 ماهه که دارم بتافرون میزنم پاهام بشدت درد میکنه ومتورم شده.....پوست صورتم که کاملا تبیعی بود خشک شده..موهای لخت وصافم کاملا وز کرده ومجعد شدهrolleyessad نمی دونم آیا عوارض دارویه؟sad

والا من یک ساله بتافرون میزنم . موهای سرتون که به نظرم پامپو تون را عوض کنید من معمولا یا NIVEA می گیرم یا My اونم از نوع تقویت کننده اش که تو نرم کننده هم داره شمامپو DOVE هم خوبه خیلی عالی هستن همشون . شامپو شوما هم خوبه اون خارجی هست ها شوما ایرانی نگیرید شوما خارجی حدود 5000 تومنه اون مدلی را بگیرید که رنگش قهوه ای هست خیلی باحاله .
واسه پاتون نمی دونم چی بگم واسه من که پیش نیومده Huh
پوست صورت تون رو هم سعی کنید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید که چرب نکنه !!!!!!!!!!!!! فقط پوست رو خیس کنه که Nivea خوبه ضمن اینکه شامپو سر و بدن cliff هم بسیار عالی هست واسه ی صورت تون خیلی خوب عمل می کنه از این ماسک های میوه هم بزنید بد نیست .
همین دیگه smiling
سلام میلو جان از بابت جوابت ممنونم...........اما جالبه که من دقیقا همین شامپوهایی که گفتی وکرمی که گفتی استفاده میکنم اما موئثر نیست حسابی کلافه شدمsadangry3angry3angry3

امارضا ممنونم که من رو طلبیدی به زیارتت اومدم وکلی با شما حرف زدم love28
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2011/08/26, 10:34 PM
ارسال: #39
 (Print Post)
RE: عوارض بعد از تزريق بتافرون
هستی عزیز فکر نمیکنم این موراد از عوارض بتافرون باشه ولی بهتره با دکترتون مشورت کنید .

مث حس ی عشق تازه بودی
مث افسانه بی اندازه بودی ...
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2011/08/28, 12:54 AM
ارسال: #40
 (Print Post)
RE: عوارض بعد از تزريق بتافرون
سلام
من بعد از5ماه که دارم بتافرون تزریق می کنم یه مشکلی واسم پیش اومده!!!
دست و پاهام بخصوص پاهام خیلی مور مور میشن مخصوصأ شب ها!!!
روی صورتم هم فشار احساس می کنم(یه حس بدیه)rolleyes
می خواستم اگه کسی راجع به این علائم اطلاعاتی داره لطف کنه بهم بگه(پیشاپیش خیلی ممنونم)
من نمیدونم این علائم مربوط به دارو هست یا نه؟؟؟؟؟
نمیدونم وجود داشتنشون طبیعیه یا نه؟؟؟؟؟؟
تنها چیزی که میدونم اینه که الان این علائمو دارم و اذیتم می کنن ....

If you live to be a hundred
I want to live to be
,a hundred minus one day
so I never have to live
love28.without you
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تهيه بتافرون hamid 497 155,187 2017/01/17 06:00 PM
آخرین ارسال: hamed.2u2
  روش تزريق بتافرون ( تجربه ها) Prime 29 1,461 2016/05/29 09:53 PM
آخرین ارسال: سها
  اثربخشی و عوارض زیفرون نسرین کریمی 141 2,667 2016/03/07 02:39 PM
آخرین ارسال: soheila.f.d
  دستگاه تزریق جدید بتافرون عمومهربان 18 6,208 2015/03/27 09:41 AM
آخرین ارسال: farda20032020
  دوز داروی بتافرون tinookhe 12 4,251 2014/06/20 11:44 AM
آخرین ارسال: tinookhe
  دماي نگه داري بتافرون zaynab 13 6,664 2014/04/01 12:14 PM
آخرین ارسال: یه غریبه
  افزايش مجدد قيمت بتافرون؟ maryam640 71 18,740 2013/10/05 06:56 AM
آخرین ارسال: حامدی فر
  تزريق مجدد بتافرون بعد از دو هفته بنده خدا 8 2,640 2013/03/14 07:33 PM
آخرین ارسال: پریناز
  خارش و زخم بعد از تزريق بتافرون movahedi 4 1,933 2013/03/13 01:24 PM
آخرین ارسال: ehsan 10054
  کمیاب شدن بتافرون maryam640 54 11,208 2012/09/28 06:57 PM
آخرین ارسال: ابراهیم



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان