ثبت نام
رمز ورودتان را فراموش کرده اید؟
تابلو اعلانات
3 اطلاعیه آخر گروه کوهنوردی
 
رادیو ام اس سنتر
اطلاعیه ها

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات : 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ریزش مو
2017/11/01, 01:46 AM (آخرین ویرایش در این ارسال: 2017/11/01 01:49 AM، توسط yas8866.)
ارسال: #151
 (Print Post)
RE: ریزش مو
زهرا جان من که گفتم قبل از تجویز و هر چند ماه یکبار ازمایشات مختلف از من گرفته شد بعد تجویز شد .
خوردن ویتامین ها بسیار خطرناک است .

زهرا جان قبل از تجویز و هر چند ماه یکبار ازمایشات مختلف از من گرفته شد بعد تجویز شد .
خوردن ویتامین ها بسیار خطرناک است .

هر صبح و شام ، قافله ای از دعای خیر در صُحبتِ شمال و صبا میفرستمت
ای غایب از نظر که شدی همنشین دل ، میگویمت دعا و ثنا میفرستمت ...
حافظ
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
2017/11/01, 12:58 PM
ارسال: #152
 (Print Post)
RE: ریزش مو
مکمل های غذایی و آمپول بیوتین:

بیوتین هم به شکل مکمل های غذایی(قرص) و هم به صورت آمپول تولید می شود. از آنجا که آمپول ها حاوی مقداری جیوه، آلومینیوم و یا سایر فلزات و مواد شیمیایی بوده که برای بدن مضر می باشند مصرف بیوتین به شکل مکمل غذایی(قرص) مناسب تر است.

مصرف بیوتین تا دوز 3000 میکروگرم در روز بی خطر است. بیوتین یک ویتامین محلول در آب است یعنی مازاد آن از طریق ادرار دفع می شود.

منبع :
http://drnasirzadeh.com/articles/71-biotin

در مورد بیوتین نوشتن که کمبودش بندرت اتفاق می افته ولی من نشانه های کمبودش رو دارم مثلا شکنندگی ناخن و ریزش و نازکی مو و تا حدی خستگی و افسردگی و...

چشم ها را بـایـد شست . ، . جـــور دیـگـر بـایــد دیـــد
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط : yas8866 , helli
ارسال پاسخ 




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان