وبسایت تخصصی ام اس سنتر
ریزش مو - نسخه قابل چاپ

+- وبسایت تخصصی ام اس سنتر (http://mscenter.ir)
+-- انجمن: Multiple Sclerosis (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ (/forumdisplay.php?fid=22)
+---- انجمن: عوارض و علائم (/forumdisplay.php?fid=63)
+---- موضوع: ریزش مو (/showthread.php?tid=179)

صفحه ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16


RE: ریزش مو یه غریبه 2014/10/21 05:32 AM

دوست عزيزم منم قبلن اينطوري بودم. موهام وحشتناك ميريخت و كم شده بود. موهام رو كوتاه كردم و به "طور منظم" قرص زينك مصرف كردم. شكر خدا الان كاملا اين مشكل حل شده.
فقط توجه كن قرص زينك رو منظم مصرف كني و بعد از يه ماه منتظر جواب باشي. ايشالا كه مشكلت حل ميشهBlush


RE: ریزش مو silent 2015/06/09 01:46 PM

منم میخوام برم کلا موهامو پسرونه بزنم بی خیال بابا بذار بریزه ...........ایشsad2rolleyes


RE: ریزش مو یاسی 2015/06/09 02:35 PM

من یمدت قرص زینک خوردم دیدم داره مو ازصورتم درمیاد
قطعش کردم صورتم خوب شد Undecided

(2014/10/21 01:58 AM)sahar mm نوشته شده توسط:  سلام ، امپول ربیف به مدت 5ماهه مصرف میکنم و دچار ریزش موی غیر طبیعی و نازک شدن موهام شدم به دکترم گفتم گفتن طبیعیه ولی اصلا حالت طبیعی نداره و به متخصص پوست و مو مراجعه کردم محلول لامین تقویتی دادن و از طب گیاهی هم در کنار همه اینا استفاده کردم ولی ریزشم کماکان ادامه داره آزمایش خون هم دادم و مشکل خاصی نداشتم و این مسئله از خود بیماری ام اس بیشتر ازارم میده خواهشن اگر راه حلی دارید کمکم کنید

منم اولایی که ربیف استفاده میکردم خیلی موهام میریخت الان ریزشش کمترشده نگران نباش


RE: ریزش مو یه غریبه 2015/06/09 04:01 PM

درومدن مو از صورت بعید میدونم ربطی به قرص زینک داشته باشه. به نظرم بهتره به یه متخصص پوست و مو مراجعه کنید.
من واقعا موهام رو مدیون قرص زینک هستم. داشتم کچل میشدمconfused


RE: ریزش مو یاسی 2015/06/09 09:17 PM

منم دکتربهم این قرص داد
ولی اینجوری بود که موهای صورتم درشت میشد وقتی داروقطع کردم دوباره مثل اول شد
بادست روی صورتم میکشیدم متوجه میشدم موها درشت شده
الان خوب شده دیگهSmile


RE: ریزش مو hadisss 2015/06/09 10:41 PM

وای خوب شد من اینجا رو دیدم و خوندم
من موهام خودش نامرتب و فرفریه و اگرم بریزه خیلی متوجه نمیشم
اما چند وقتیه موهام نازک و شکننده شده به طوریکه به بعضی جاهاش دست که میزنم پودر میشن و ریز ریز میریزه Huh
اولش فکر میکردم برا اینه که زیاد اتو مو میکشم
چند ماه پیش اتو موم سوخت و دیگه هم اتومو نخریدم confused
الان بازم موهام همونجور پودر میشه
البته دکترم برا پوست سرم و موهام که حساس شدن یه قرص داده بود به نام اکوفان یا اکوفن، یه همچین چیزی ولی من اصلا نخریدمش. فک کردم نیازی نیس برام confused
الانم قصد دارم برا تنوع هم که شده موهامو از ته بزنم و خلاص Smile (16)
اما الان مطالبو که خوندم متوجه شدم ممکنه از عوارض داروهام باشه این حالات icon_cry
بهتره بازم با دکترم مشرت کنم Undecided


RE: ریزش مو یه غریبه 2015/06/09 11:12 PM

حديث جون اكوفن براى تقويت مو و جلوگيرى از ريزش مو استفاده ميشه. به نظرم خوبه اگه بخرى.


RE: ریزش مو مُنا 2015/08/01 11:08 AM

سلام
بچه ها من سه ماهه آوونكس مصرف مي كنم به شدتتتتتتتتتتتت موهام ريزش پيدا كرده angry3
دارو رو عوض كنم يا چند ماه كه بدنم به دارو عادت كرد خوب مي شم


RE: ریزش مو همراز 2015/08/01 11:37 AM

سلام
موهای من هم با آوونکس شدیدا ریزش داره.
سعی کن از تقویت کننده های موضعی مثل روغن هاااا ، و تقویت کننده های خوراکی مثل قرص زینک استفاده کنی...
بدن به مرور زمان عادت میکنه و ریزش کمتر میشه...البته متوقف نمیشه.
در رابطه با سایر دارو ها نمیدونم این ریزش شدیدی که آوونکس میاره وجود داره یا نه؟confused2


RE: ریزش مو helli 2015/08/01 09:49 PM

یک دکترای فارماکولوژی تاکید کرد: به هیچ وجه نباید قبل از انجام آزمایش خون و اطلاع از کمبود روی در بدن به مصرف قرص زینک اقدام کرد


http://isna.ir/fa/news/92050401788/%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D8%B2%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF