وبسایت تخصصی ام اس سنتر | بیماری ام اس | مرجع تخصصی ام اس

نسخه کامل: تایید داروی تزریقی جدید (plegridy ) توسط FDA
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
شرکت biogen idec تونسته تاییدیه FDA برای داروی جدیدی به نام Plegridy بگیره .ظاهرا این دارو تونسته خیلی زیاد در کنترل ام اس عود کننده -فرو کش کننده موفق باشه و قرار هست تا کمتر از دو ماهه دیگه تولید بشه. این دارو به صورت تزریق زیر جلدی هر دو هفته یا چهار هفته یک بار استفاده میشه و تونسته هم در کاهش حملات وهم بالا نرفتن درجه ناتوانی و ضایعات مغزی موثر باشه.این دارو جز interferon beta-1a هست.

برای ایرانیا چی فایده ام داره یا باید پای تحریم بسوزیم ؟ اصلا ایران میاد میذارن که بیاد ؟
ناراحت نباش بابا بالاخره ميادش اينجا wink2
همه خوبیش به اینه که هر چند هفته یک باره. آمپول هایی که فواصل تزریق طولانی تر دارند بیشتر دوست دارم آخه دیرتر یادت میارن که ام اس داری. درد ها و عوارض بعد از تزریق آزار دهنده است. تا از دعوارض تزریق خلاص می شی نوبت بعدی تزریقت میاد.
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد
تایید داروی جدید برای ام.اس

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) از تایید داروی جدید برای درمان بیماری ام.اس خبر داد.

به گزارش سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آمار نشان می‌دهد که حدود دو میلیون و 300 هزار نفر در جهان به بیماری ام.اس مبتلا هستند. ام.اس بیماری تحلیل‌برنده اعصاب است که با حمله به سیستم عصبی بدن موجب می‌شود توانایی فرد در راه رفتن، صحبت کردن و انجام کارهای روزمره از دست برود.

اکنون سازمان غذا و داروی آمریکا شیوه درمانی جدیدی با عنوان «plegridy» را برای این بیماری تایید کرده که به باور شرکت تولیدکننده آن، این محصول می‌تواند گامی به جلو در کاهش خطرات ناشی از بیماری ام.اس و جلوگیری از پیشرفت آن باشد.

«تونی کینگسلی» از مسئولان شرکت تولیدکننده داروی جدید گفت: معتقدیم این دارو قابلیت آن را دارد که به مرحله توزیع انبوه برسد و وارد بازار شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ساینس‌ورلدریپورت، دستورالعمل مصرف داروی جدید هر دو هفته یک بار و برخلاف داروهای مشابه همچون «آوونکس» است که به صورت هفتگی مصرف می‌شوند. نوع تزریق آن نیز با داروهای قبلی متفاوت است به جای تزریق وریدی با سوزن‌های بزرگ داروی جدید را می‌توان به صورت زیرپوستی یا هر نقطه از پوست و با سوزن باریک‌تر تزریق کرد.
لینک خبر
خبر قبلی آن
همیشه خوش خبر باشی عزیزمicon_question
ایشالا تا میاد امتحانش رو آمریکائی های جدید پس بده یا ما رفتیم آمریکا یا محققین داخلی نمونه ی مشابهش رو ساختنagreement2
خوش به حال امریکایها ما اینجا مشابهه داروهاشونو باید مصرف کنیم که اونم فایده ندارخconfused
وای خدا , یعنی می شه این دلرو به دست ماهم برسه. هر دوهفته یه تزریق این که چیزی نیستsad2
امیدوارم هرچه زودتر به دست ما هم برسه.icon_biggrinicon_biggrinicon_biggrinicon_biggrinicon_biggrinicon_biggrinicon_biggrin
سلام/ این خیلی خوبه ولی فکر کن وقتی به ایران برسه هزینه اش چقدر می تونه باشهconfused
صفحه ها: 1 2